سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، با تاکید بر لزوم ارتباط با طلاب سراسر استان، گفت: طلاب و روحانیون استان می‌توانند از طریق آدرس https://eitaa.com/Bathaeain در شبکه اجتماعی ایتا، به بیان نقطه نظرات، انتقادات، دغدغه‌ها، مشکلات، ایده‌ها و پیشنهادات خود بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تاکید بر لزوم ارتباط پرسنل و نیروها با مدیران در هر مجموعه‌ای، اظهار داشت: قطعا ایجاد ارتباط صمیمی در هر مجموعه‌ای می‌تواند در مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف موجود، نقش به سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه داشتن ارتباط بی‌پرده و بدون واسطه مدیران با مجموعه‌های مردمی از توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری است، گفت: از آنجایی که حوزه‌های علمیه در پیشانی این مطالبه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، بر آن شدیم تا با ایجاد بستری، ارتباط بی‌واسطه با طلاب و روحانیون استان همدان را فراهم کنیم.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان افزود: بر همین اساس طلاب و روحانیون استان می‌توانند از طریق آدرس https://eitaa.com/Bathaeain در شبکه اجتماعی ایتا، به بیان نقطه نظرات، انتقادات، دغدغه‌ها، مشکلات، ایده‌ها و پیشنهادات خود بپردازند.

وی تاکید کرد: این ارتباط بدون واسطه بوده و مطالب ارسالی به صورت محرمانه مطالعه خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بصیرت IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    34 0
    به کجا رسیدیم که «ارتباط بدون واسطه طلاب با قائم‌مقام مدیر حوزه استان»، «خبر» شده است؛ یعنی گویا از جانب یک شخصیت محترم حوزوی استان که فلسفه وجودی او و امثال آن بزرگوار، چیزی جز خدمت به طلاب عزیز نیست، یک اتفاق ویژه و لطف و موهبتی در حق سربازان حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه رخ داده است!
  • اسماعیل IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    26 0
    واقعا متاسفم بابت این اخبار
  • . IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    4 0
    مگه قبلا باید وقت می گرفتند طلاب محترم همدان ؟
  • مائده IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    چه تغییر و تحولی بزرگی