پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر اینکه امروز وظیفه داریم تا اسلام ناب و فرهنگ غدیر را به همگان معرفی کنیم، گفت: همگان باید تلاش کنند و همت خود را به کار گیرند تا برنامه‌های غدیر باشکوه و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا امروز در دیدار با جمعی از مدیران ادارات این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: از عوامل مهم فراموشی حادثه غدیر، وجود برخی افراد به ظاهر مسلمانی است که در فرصت‌های مختلف در صدد حذف امامت و رهبری از مکتب اسلام ناب بودند.

حجت الاسلام رضوانی افزود: اگر خواص جامعه شیعه، در نشر و تبیین پیام و فلسفه غدیر بیشتر تلاش می‌کردند، امروز وضع بهتری در بین مسلمانان جهان داشتیم.

وی ادامه داد: از همه مسئولین و مردم و جوانان عزیز انتظار داریم عید غدیر را با عظمت و همراه با جشن، شادی، اطعام، تهنیت گفتن و شکرگزاری برگزار نمایند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: البته برگزار کنندگان در نظر داشته باشند که تنها به اجرای برنامه بسنده نکنند و توجه کافی و وافی به محتوای برنامه نیز داشته باشند.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه شناخت مناسب از فرهنگ غدیر، موجب حرکت در مسیر اصلی برپایی حکومت عدل در جهان می‌شود، عنوان کرد: دشمنان با شناخت از نقش ولایت فقیه در هدایت و رهبری جامعه تلاش دارند، مردم را نسبت به این خیمه عمود نظام بدبین کنند، اما با بصیرت مردم این توطئه دشمنان به سنگ خورده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه داریم تا اسلام ناب و فرهنگ غدیر را به همگان معرفی کنیم، گفت: همگان باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند تا برنامه‌های غدیر باشکوه و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha