جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام علی اصغر صدری، رئیس ستاد اجرایی «همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای» با حضور در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان تهران از بهره گیری نخبگان حوزوی در بخش مقالات و پژوهش های علمی این همایش خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام علی اصغر صدری، رئیس ستاد اجرایی «همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای» با حضور در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان تهران از بهره گیری نخبگان حوزوی در بخش مقالات و پژوهش های علمی این همایش خبر داد.

در این جلسه که مدیر حوزه علمیه خواهران حجت الاسلام والمسلمین کبیریان نیز حضور داشت، حجت الاسلام صدری، رئیس ستاد اجرایی «همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای» گفت: حوزه در زمینه مبانی می تواند نقش اساسی ایفا کند. در همایش پنجم، مجموعه محورهایی که حول محور مبانی بوده در چهار همایش گذشته مطرح شده است و قطعا نقش حوزه در این همایش نیز پررنگ خواهد شد. پنج محور در همایش پنجم مد نظر است که حوزه علمیه نیز قطعا نقش مهمی در پربار کردن این همایش خواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران ضمن تشکر از فراخوان شدن حوزه علمیه در این اتفاق مبارک گفت: حوزه علمیه باید از این فرصت بدست آمده استفاده کند و در زمینه های ابواب فقهی دفاع و جهاد عقیدتی و فکری تولید علم کند.

وی در ادامه به ظرفیت جشنواره های علامه حلی و علامه شعرانی در هدایت مقالات و پژوهش ها در این زمینه اشاره کرد.

حضور رئیس ستاد اجرایی «همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای» در حوزه علمیه تهران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha