سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: انتشار مطالب کذب و تخریب ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است، با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوء استفاده از نامم را نمی دهم.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از راه آرمان؛ در روزهای اخیر مطلبی در فضای مجازی در خصوص دختر آیت الله سید احمد خاتمی در شبکه های اجتماعی با مضمون اینکه «زهرا سادات خاتمی دختر احمد خاتمی با رانت پدر از دامپزشکی به پزشکی قم و بعد به تهران آمد، شش ماه طرح در اراک گذراند و ناگهان هیات علمی دانشگاه تهران شد تا به فقرا خدمت کند. اکنون در حال جراحی بینی محرومان در مراکز خصوصی و بیمارستان بهارلو تهران تشریف دارن» منتشر شده است.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه این مطلب دروغ است، گفت: در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است و هم اکنون طرحش را در منطقه محروم در بندرعباس می گذراند و مطلقا در هیچ مرحله ای از نام من استفاده نکرده و تنها نمره دخترم بالا بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این تخریب ها به دلیل موضعی است من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ ها ادامه خواهد یافت.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: من با رانت و رانت خواری مخالف بوده ام، هستم و خواهم بود و به هیچ کس اجازه نداده ام در این عرصه از نام بنده سوء استفاده کند و بحمدالله دختران بنده فقط و فقط درس خوانده اند و به آن چه که حقشان بوده است، رسیده اند.آیت الله سید احمد خاتمی در واکنش بر برخی شایعات مجازی در مورد دخترش گفت: تمام این تخریب ها به دلیل موضعی است من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ ها ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کفران خیلی زشت IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    2 8
    واقعا چقدر وقاحت! به جای تشکر از عالم دینی، او و خانواده اش را به تهمت بستن؟!
    • لیلا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 3
      چه تشکری کنند ملت به خاطر گرانی قتل وفسادو تباهی کشوررا گرفته هزار تا دختر ایرانی در اربیل عراق فروختن علما درباره گرانی هیچ نظری ندادند چه تشکری می توانند بکنند دزدی ها زیادترشده همون رانه ۴۵۰۰۰تومن که می دادند درمغازه ها کلی شلوغ می شد برای خرید حالا بانفری ۳۰۰هزارتومن ملت نمی توند خرید چون چاله وچوله هاشون خیلی زیاد شده سالهای اخر عمر امام سیب گرون شد گفتند نخرید تاداخل جویها بریزند وارزون شود واقعا هم شد شما خودت درنظر نگیر دررفاهی ملت نگون بخت چکار کنند
    • ؟ IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      2 2
      لیلا خانم قتل و فساد و تباهی کشور رو فرا گرفته؟! اما اون مساله دخترها، فضای محازی ول رو رها ببینید، خب وقتی مجلس بعد از مدتها کش و قوس، قانونی تصویب نمی کنه برای فضای مجازی، مردم هم از نه تنها از تصویب قانون حمایت نمی کنند، بلکه داد و بیدادها بلند که کسب و کارها چه می سود ... طبعا سوء استفاده هم میدان می یابد و ... . علما هیچ نظری ندادند؟!!! شما اخبار رو پیگیری نمی کنی یا ...؟ مراجع و دیگر علما و خطبا مکرر به گرانی معترض بوده و هستند، حتی قبل از حذف ارز ۴۲۰۰ توی همین قم کارشناسان اسلامی هشدار دادند اما ...
    • 1 IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 1
      لیلا کدوم روحانی مسئول اقتصاد کشور است؟ کدوم روحانی بدون رأی مردم انتخاب شده است؟ کدام روحانی رئیس بانک کرکزی بوده است؟ کدام روحانی وزیر اقتصاد بوده است؟ کدام روحانی در رئیس سازمان برنامه بودجه بوده است؟ اوضاع امروز کشور ناشی از حرف گوش نکردن است ربطی به روحانی و غیر روحانی ندارد. در حوزه دانشگاه متخصصان هر رشته داد میزنند هر جا مشکل است نتیجه حرف متخصص را گوش نکردن است.
  • فرزند معنوی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 2
    این آیت الله خاتمی فرزند معنوی مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی است.
  • بهمن IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 0
    دخترقالیباف رفت ترکیه خریدکرد اول گفتن شایعه هستش بعدکه فیلمش پخش شداومدمعذرت خواهی و...
    • ؟ IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      پس همه شایعه ها درسته؟
  • یا الله IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    خوش بحال شما بزرگان و مسولین بچه هاتون دغدغه هیچی ندارن ماشاءالله همه درسخوان و خارج رفته و.... آفرین
    • حسادت ناپذیر IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      درس خوندن که دست خود بچه هست، اما دختر آقای خاتمی مناطق محروم کشورمون هست، حاضری یا الله، بسم الله، کسی مانع نیست، گروههای جهادی کارشون همینه.