سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ا

حوزه / در شب غدیر طی مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از طرف مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) آستان مقدس هلال بن علی (ع) آران و بیدگل ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در ادامه کمک‌های مومنانه و همدلی در ایام دهه ولایت شب گذشته در مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، رئیس کمیته امداد امام(ره) و جمعی از مسئولان، ۲۰۰ بسته معیشتی در بین افراد محروم و ایتام توزیع شد.

حجت الاسلام علی ناصریان مسئول مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت(ع) آستان مقدس هلال بن علی(ع) آران و بیدگل در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر، اظهار داشت: قیمت هر بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در مجموع ۷۰ میلیون تومان و شامل برنج، شکر، تخم مرغ، ماکارونی، روغن و حبوبات است.

وی با بیان اینکه توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در شب عید غدیر، سومین مرحله کمک به ایتام در سال جاری می‌باشد، خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته در چهار مرحله بابت توزیع بسته‌های معیشتی، لباس، کفش و میوه برای ایتام، بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مسئول مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت(ع) آستان مقدس هلال بن علی(ع) آران و بیدگل با بیان اینکه این موسسه بیش از ۴۵۰ یتیم بالای ۱۸ سال و ۲۵۰ یتیم زیر ۱۸ سال را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: این موسسه علاوه بر کمک‌های معیشتی و ایجاد اشتغال، کمک هزینه تحصیلی ایتام را نیز پرداخت می‌نماید.

حجت الاسلام بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در ادامه ضمن تبریک عید غدیر و ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای کمک‌های مومنانه، سید بودن را فضیلت بزرگی دانست و اظهار داشت: اگر توفیق سیادت را نداریم، اما افتخار داریم که از ارادتمندان ولایت امیرالمومنین علی(ع) هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه با امر رهبر معظم انقلاب در تمام بقاع متبرکه استان کمک‌های مومنانه و همدلی رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: از مدیریت و پرسنل آستان مقدس محمد هلال بن علی(ع) به خاطر کمک‌های معیشتی و برپایی سفره‌های اطعام، خدمات درمانی، مشارکت در امر ازدواج و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است آستان مقدس هلال بن علی(ع) آران و بیدگل علاوه بر مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع)، موسسات حمایت از بیماری‌های خاص و سرطان، ازدواج آسان و صندوق قرض الحسنه جهت کمک به نیازمندان را نیز تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام. /

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آران وبیدگل +عکس

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آران وبیدگل +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha