چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سید رضا تقوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: آیت الله جنتی که همواره مورد هجمه رسانه‌ای دشمنان قرار می‌گیرد، سدی نفوذناپذیر در برابر فشارهای دشمنان بوده و انسانی مومن است که کوله باری از تجربه و عملکرد اثرگذار در مقاطع مختلف دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، در گفتگویی با اشاره به اینکه حراست از شورای نگهبان مصداق حراست از قانون اساسی است، گفت: شورای نگهبان ضامن شرعی بودن مصوبات مجلس و حافظ انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ بیگانگان است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شورای نگهبان در انتخابات مدافع حقوق مردم بوده است، تصریح کرد: کسانی که حق و حقوق مردم را نادیده می‌گیرند مدام به شورای نگهبان هجمه می‌کنند، چون می‌دانند تا وقتی این نهاد در صحنه باشد هیچ کس نمی‌تواند به رأی و حقوق مردم تعرض کند.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار نظارت شورای نگهبان بر رفتار نمایندگان در دوره نمایندگی، گفت: نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان در دوره نمایندگی هم یکی از مصادیق نظارت استصوابی است؛ مثلا مقام معظم رهبری نسبت به دخالت در امور اجرایی به نمایندگان تذکر دادند حالا باید پرسید چه کسی و کدام نهاد باید بر این مهم نظارت کند؟

حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت شورای نگهبان داشتن نگاه غیرجناحی است و بارها ثابت شده که این شورا در پاسداری از قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب ملاحظه هیچ گروه و جریان سیاسی را نمی‌کند.

وی گفت: شورای نگهبان نهادی است که اعتماد مردم را کسب کرده است؛ دشمن همواره با هجمه به این شورا از مردم انتقام می‌گیرد چون دشمنان انقلاب اسلامی شورای نگهبان را همواره سدی در مقابل اهداف شوم خود می‌دانند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتصاب مجدد آیت الله جنتی به عضویت شورای نگهبان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آیت الله جنتی، عالِمی انقلابی و مجتهدی فاضل است که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و حتی پیش از انقلاب، خدمات بسیار زیادی به این مرز بوم کرده است.

وی تصریح کرد: آیت الله جنتی که همواره مورد هجمه رسانه‌ای دشمنان قرار می‌گیرد، سدی نفوذناپذیر در برابر فشارهای دشمنان بوده و انسانی مومن است که کوله باری از تجربه و عملکرد اثرگذار در مقاطع مختلف دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha