شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: باید در ویترین فروشگاه های فروش پوشاک مدل های ایرانی ـ اسلامی به نمایش گذاشته شود نه مدل های غربی که فرهنگ برهنگی و هرزگی را تبلیغ می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در نشستی با جمعی از کسبه و بازاریان شهر سنندج بر رعایت مبانی اسلامی در معاملات تاکید کرد.

امام جمعه موقت سنندج در این دیدار اظهار داشت: دشمنان برای مبارزه با حجاب و چادر زن مسلمان، جبهه نبرد خود را از درون خانواده ها آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: تخریب ارکان خانواده مساوی است با از بین رفتن مبانی اخلاقی و فکری جامعه، بنابراین می طلبد که والدین بیش از پیش در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان از فرزندان خود حفاظت کنند.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه استحاله فکری جامعه اسلامی از تلاش های دشمن برای از بین بردن مبانی دینی است، یادآور شد: دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن مقوله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است، اما تا زمانی که فرد مسلمان به ویژه بانوی مسلمان به پوشش و حجاب خود اهمیت دهد، هیچ خطری جامعه اسلامی را تهدید نمی کند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: در هفته های اخیر که بحث حجاب و عفاف و تکریم آن در جامعه مطرح شده، دشمن برنامه های زیادی برای مقابله با این مهم در دست دارد و فکر و ذهن زن و دختر مسلمان را هدف قرار داده است.

ماموستا راستی اظهار کرد: همه ما به ویژه بازاریان و کسانی که در صنعت پوشاک فعال هستند باید نسبت به تلاش دشمنان برای تغییر الگوی پوشش بانوی مسلمان بسیار حساس باشند.

وی تصریح کرد: باید امروز در ویترین فروشگاه های فروش پوشاک مدل های ایرانی ـ اسلامی به نمایش گذاشته شود نه مدل های غربی که فرهنگ برهنگی و هرزگی را تبلیغ می کند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: امیدواریم هم بازاریان و هم متولیان امر در این باره بسیار حساس باشند و اجازه ندهند تبلیغ البسه غربی و ضداسلامی در سطح جامعه اسلامی گسترش پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha