جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ادارات

حوزه/ مدرس کارگاه عفاف و حجاب شهرستان الشتر با اشاره به اینکه برکات و فواید عفاف و حجاب در جامعه به خوبی تبیین و تشریح شود، گفت: با تبیین فواید و برکات عفاف و حجاب، می‌توانیم در ایجاد آرامش اخلاقی در سطح جامعه و در بین خانواده‌ها، گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، کارگاه آموزشی تبیین آموزه‌های عفاف و حجاب به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(س)، بسیج سازندگی و اداره بهزیستی شهرستان الشتر، امروز در سالن همایش بهزیستی شهرستان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، زهرا یوسف‌وند مفرد از خواهران مبلغه شهرستان الشتر با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده و اشاعه آموزه‌های اخلاقی در جامعه دارند، اظهار داشت: برای تبلیغ، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم است همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برکات و فواید عفاف و حجاب در جامعه به خوبی تبیین و تشریح شود، افزود: با تبیین فواید و برکات عفاف و حجاب، می‌توانیم در ایجاد آرامش اخلاقی در سطح جامعه و در بین خانواده‌ها، گام برداریم.

مدرس کارگاه عفاف و حجاب شهرستان الشتر با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت، خاطر نشان کرد: رعایت عفاف و حجاب ضامن تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسلی مومن و انقلابی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha