یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره محصول محور

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره‌های محصول محور تولید اسلایدهای گرافیکی، تایپوگرافی، استیکر و موشن گرافی با رویکرد اربعین و نخستین دوره تخصصی- تبلیغی نرم افزار اینستاگرام ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان خبر داد.

خانم حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اولین دوره‌های محصول محور تولید اسلایدهای گرافیکی، تایپوگرافی، استیکر، موشن گرافی با رویکرد اربعین و اولین دوره تخصصی- تبلیغی نرم افزار اینستاگرام ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان، اظهار داشت: این دوره‌ها به صورت آنلاین و آفلاین از تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۱ در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه زمان ثبت نام در دوره‌ها از اول تا ۶ مرداد است، عنوان کرد: هم اکنون دوره محصول محور نویسندگی رسانه ای و دوره محصول محور عکاسی با رویکرد اربعین که در حال برگزاری است.

حکمت نیا تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های محصول محور، رساندن طلاب به خروجی‌های محتوایی تبلیغی ـ رسانه ای و ایجاد زیرساخت‌های تولیدات محتوای دینی طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در بستر فضای مجازی است.

وی در ادامه اظهار داشت: دوره‌های محصول محور طبق ضوابط تولید محصول به شرح ذیل برگزار می‌شود:

اولین دوره های محصول محور تولید اسلایدهای گرافیکی با رویکرد اربعین در ۱۳ جلسه آفلاین و ۲ جلسه آنلاین با محوریت نرم افزار پاورپوینت؛

اولین دوره محصول‌محور تایپوگرافی و استیکر با رویکرد اربعین ۵ جلسه آفلاین و ۲ جلسه آنلاین با محوریت نرم افزارهای متن نگار؛

اولین دوره محصول‌محور موشن گرافی با رویکرد اربعین۶ جلسه آفلاین و ۲ جلسه آنلاین با محوریت نرم افزارکاین مستر؛

اولین دوره تخصصی - تبلیغی نرم افزار اینستاگرام در ۵ جلسه آفلاین و یک جلسه آنلاین با آموزش‌های تخصصی نصب و راه اندازی پیج اینستاگرام، آشنایی با تنظیمات اینستاگرام، معرفی گزینه‌ها و ابزارهای اینستاگرام، اصول ارسال پست و استوری، اصول هشتگ‌گذاری، تکنیک‌ها، روش‌های افزایش بازدهی پیج و نرم افزارهای کاربردی برای اینستاگرام

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه یادآور شد: شرکت‌کنندگان در پایان این دوره‌ها، توانایی تولید محصولات تبلیغی - رسانه ای با رویکرد اربعین حسینی را بر اساس میزان نوآوری و خلاقیت کسب خواهند کرد.

حکمت نیا اعلام کرد: برگزاری دوره های محصول محور با توجه به استعدادهای طلاب، هویت طلبگی و به کارگیری استعدادها در مسیر رشد و تعالی و به پشتوانه بدنه طلاب توانمند و کارآمد صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان می‌توانند تا ۶ مرداد با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش دوره‌ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha