جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / نشست مدیران حوزه علمیه همدان با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در عرصه مدیریتی مدارس، گفت: در گذشته بسیاری از اقدامات در مدارس توسط طلاب جوان به صورت جهادی انجام می‌شد که در این عرصه شاهد موفقیت‌های بسیاری نیز بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز نشست مدیران حوزه علمیه همدان با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به منظور تبادل نظر و بررسی آخرین وضعیت تبلیغی در استان و مدارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در این نشست با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و تبلیغی در عرصه مدیریتی مدارس، اظهار داشت: در گذشته بسیاری از اقدامات در مدارس توسط طلاب جوان به صورت جهادی انجام می‌شد که در این عرصه شاهد موفقیت‌های بسیاری نیز بودیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس، طلاب جهادی و نخبه را برای انجام فعالیت‌ها آماده کنند، گفت: در بعضی از استان‌ها شاهد تحقق این مساله هستیم، تا جایی که با ورود طلاب جوان در عرصه مدیریت، هیچ کار بر روی زمین مانده‌ای وجود ندارد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه آیت الله اعرافی تاکید بسیاری بر استفاده از ظرفیت نخبگان دارند، مطرح کرد: مدیر حوزه‌های علمیه کشور اقدام به راه اندازی مدیریت ستادهای راهبری کرده‌اند که در آن خبره ترین افراد در عرصه‌های مختلف حضور دارند و جلسات مستمر و منظمی با شخص آیت الله اعرافی برگزار می‌شود.

وی افزود: بهترین راه برای تربیت معنوی طلاب، ترویج این سبک فعالیت است و اینکه طلاب جوان بدانند، در عرصه تبلیغ، اخلاص و توجه به اخلاق دو اصل اساسی و غیر قابل فراموشی است.

در ادامه این جلسه نیز هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، حجج اسلام موسیوند، ملیحی، فراهانی، غلامی و طبرسی، مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان و معاونین تهذیب، آموزش، پژوهش و تبلیغ حوزه علمیه استان حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha