یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشنواره غدیر - عراق

حوزه/ سیزدهمین جشنواره بین المللی رسانه غدیر که با شعار "حرفه ای گری و اخلاق" به مدت سه روز در نمایشگاه بین المللی بغداد آغاز شده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سیزدهمین جشنواره بین المللی رسانه غدیر که با شعار "حرفه ای گری و اخلاق" به مدت سه روز در نمایشگاه بین المللی بغداد آغاز شده بود، به کار خود پایان داد.

در این جشنواره، ۱۸۰ موسسه رسانه ای از ۲۵ کشور مشارکت داشته و شرکت کنندگان آثار و فعالیت های مختلفی را به نمایش گذاشتند.

لیست کشور های شرکت کننده در جشنواره از کشور های ایران، عراق، سوریه، لبنان، عمان، تونس، یمن، بحرین، فلسطین، لیبی، عربستان، کویت، اردن، قطر، امارات، الجزایر، ترکیه، روسیه، افغانستان، فرانسه، بلغارستان، آلمان، سوئد، سوئیس و هلند بود.

فعالیت های جشنواره به شرح زیر بود:

۱- مشارکت ۴۸۰ اثر تلویزیونی برای رقابت بر سر بهترین اثر تلویزیونی.

۲- مشارکت ۱۸۰ اثر رادیویی.

۳- مشارکت ۵۱ خبرگزاری.

۴- مشارکت ۱۳ روزنامه.

۵- مشارکت ۱۵ اثر در چارچوب نقاشی متحرک.

لیست حائزان جوایز به شرح زیر است:

در این جشنواره شبکه "آرتی" روسیه جایزه بهترین اثر در برنامه های باز را به دست آورد و شبکه ۱۲ ترکیه حائزه جایزه بهترین اثر در برنامه های متنوع، موسسه "علی صالح" از یمن جایزه بهترین فیلم مستند "مرگ در زمان محاصره"، موسسه مستند حقیقت از ایران بهترین جایزه فیلم مستند و جایزه بهترین برنامه خانواده و زن برای شبکه المسیره یمن بود.

جایزه بهترین برنامه خانوادگی برای شبکه "البلاد" الجزایر، جایزه بهترین برنامه کودک برای شبکه ایرانی هدهد، بهترین اثر دراماتیک برای موسسه انتاج سوریه و شبکه تلویزیون تونس و جایزه بهترین انفوگرافیک برای شبکه المنار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha