یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیل استهبان

حوزه/ وزیر کشور گفت: در حادثه سیل استهبان لازم است این موضوع بررسی شود که آیا راهکاری برای جلوگیری از وقع این سیل وجود داشته یا خیر و تخلف، قصور و یا تقصیری نیز در این زمینه وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استهبان استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سیل در استهبان برای مردم عجیب بوده است، اظهار داشت: مردم باور نمی‌کردند که اینچنین بارانی در این موقع از سال ببارد، از این رو برای مردم عجیب بود.

وی با بیان اینکه برای بررسی حادثه سیل به استهبان سفر کرده‌ایم، افزود: به این دلیل به منطقه سیل زده استهبان سفر کرده‌ایم که با افراد حاضر در حادثه صحبت کنیم تا بدانیم علت حادثه چه بوده و آن را به صورت دقیق بررسی کنیم.

وزیر کشور افزود: در حادثه سیل استهبان لازم است این موضوع بررسی شود که آیا راهکاری برای جلوگیری از وقع این سیل وجود داشته یا خیر و تخلف، قصور و یا تقصیری نیز در این زمینه وجود داشته است.

وحیدی با تاکید بر اینکه کمک‌های لازم را به بازماندگان ارائه خواهیم داد، گفت: اصل هدف ما از این حضور ضمن بررسی حادثه، ابراز همدردی با مردم و بازماندگان این حادثه است، چرا که حادثه بسیار تلخی رخ داده، البته استاندار، دهیاران و مسئولان مختلف هم در این مکان حضور دارند، اما حضور ما نیز ضروری بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha