شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ریحانه حقانی

حوزه/معاون پژوهشی جامعةالزهرا(س) از فراخوان نهمین دوره جشنواره بانو امین(ره) از سوی این معاونت خبر داد.

ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر افزود: نهمین دوره جشنواره بانو امین(ره) از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) به منظور تکریم آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی، برگزار می‌شود.

استاد جامعةالزهرا(س) به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: در این دوره «پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها (۱۴۰۱- ۱۴۰۰)»، «گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (۱۴۰۱- ۱۴۰۰)» و «مقالات طلاب در تمامی سطوح (سطح دو، سه و چهار)؛ (عدم ارسال مقالات به نشریات، همایش‌ها و جشنواره‌ها)» پذیرش می شوند.

حقانی به بخش ویژه نیز اشاره کرد و گفت: در نهمین دوره آثاری با موضوع «ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات با محوریت جهاد تبیین» در بخش ویژه جشنواره مورد پذیرش قرار می گیرند.

وی اظهارکرد: پژوهشگران برای ارسال آثار خود، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و به همراه فایل اثر خود (به صورت WORD و PDF) به ایمیل جشنواره به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

معاون پژوهشی جامعةالزهرا(س) مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نهم را تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ عنوان کرد و ادامه داد: پژوهشگران برای اعلام آمادگی می بایست فرم ثبت نام نهمین جشنواره بانو امین(ره) را از نشانی زیر دریافت و پس تکمیل اطلاعات از درگاههای ارتباطی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

https://pjh.jz.ac.ir/uploads/images/۶۲db۹e۰۸c۹۳۶c.docx

آدرس دبیرخانه: جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، معاونت پژوهش، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم

شماره تماس: ۳۲۱۱۲۱۸۶

ایمیل جشنواره: banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir

پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/jz۲۶۰۲

انتهای پیام /پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha