یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد حسنی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان این مطلب که «صداقت در قول و فعل جزو انتظارات جدی مردم، از روحانیت است»، گفت: مردم روحانیون، همسران و فرزندان آنها را الگوی خود می‌دانند و از آنها انتظاراتی دارند که باید به آنها توجه شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم توجیهی روحانیون استخدامی جدید و خانواده‌های آنها که در مرکز بصیرت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در قم برگزار شد، اظهار داشت: داشتن شغل برای انسان یک نعمت است و امروز یک روز تاریخی برای شما محسوب می‌شود و نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد. شما گلچین شده از بین سه هزار داوطلب هستید که با گذراندن یک مسابقه و ماراتن علمی به اینجا رسیدید که این جای تبریک دارد.

وی خطاب به روحانیون جدید الاستخدام در ارتش گفت: ولایی بودن، سازگاری با شرایط، مردم‌داری، هدفمندی، همت بلند، اخلاص در عمل، همخوانی در قول و فعل و رعایت دقیق بایدها و نبایدهای سازمانی از جمله مواردی است که شما با داشتن آنها، می‌توانید دوران خدمت خود در ارتش را به بهترین شکل انجام دهید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به همسران روحانیان تازه‌وارد به ارتش تصریح کرد: به اعتقاد ما همسر یک روحانی در ارتش به عنوان هم رزم او به شمار می رود از این رو همفکری، همراهی، همکاری و صبوری بانوان با همسرانشان در ارتش مورد انتظار جدی سازمان از آنهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی خاطرنشان کرد: هر سازمانی فرهنگ سازمانی خودش را دارد و ارتش هم از این قاعده مستثنی نیست. شما باید در ارتش محیط‌شناسی، فرهنگ‌شناسی و مردم‌شناسی کنید و خود را با ویژگی‌های ارتش وفق دهید. هجرت‌پذیری، پذیرش محدودیت‌های مربوط به شغل طلبگی و محدودیت‌های مربوط به شان رئیس عقیدتی سیاسی بودن، از دیگر نکات مهم و لازمه موفقیت شما در ارتش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha