سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجلیل از شخصیت‌های فعال در عرصه سیاسی، فرهنگی و علمی

حوزه/ از ۱۴ شخصیت فعال کشور در عرصه سیاسی،‌ فرهنگی، علمی و جهاد تبیین در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور تجلیل به‌ عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ائمه جمعه کشور در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل حضور فعال در نماز جمعه، نشان خادم افتخاری نماز جمعه اعطا کردند.

در این گردهمایی سه روزه از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم رسولی محلاتی، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حجج اسلام والمسلمین غلامعلی نعیم‌آبادی( نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس)، سیدمحمد حسینی شاهرودی (نماینده سابق ولی فقیه استان کردستان)، ابوالقاسم یعقوبی (نماینده سابق ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد) و سید احمدی میرعمادی ( نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد) به عنوان ائمه جمعه پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

همچنین از حسین شریعتمداری نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان و مدیرمسئول این موسسه و ابوذر روحی ذاکر اهل بیت(ع) به عنوان فعالان جهاد تبیین تقدیر و قدردانی شد.

در این گردهمایی از گلعلی آقابابایی، پژوهشگر و مستند نگار دفاع مقدس به عنوان پرکارترین و مؤثرترین چهره‌ ادبیات پایداری و حجت‌الاسلام مظفر سالاری به عنوان فعال در حوزه مطالعه ادبیات فارسی و حضور موثر در عرصه فرهنگی تقدیر شد.

در بخش دیگری از گردهمایی سراسری ائمه جمعه از خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق دارایی که مظلومانه در حرم امام علی بن موسی الرضا(ع) به شهادت رسیدند،‌ تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha