یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر/ مراسم اختتامیه دوره اردوی ارتقایی  مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان

حوزه / با حضور جمعی از مسئولان مراسم اختتامیه دهمین دوره ارتقائی مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان و جمعی از مسئولان مراسم اختتامیه دهمین دوره ارتقائی مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان در مدرسه دارالعلم برگزار شد .

مسئول مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان، در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، از پایان دوره ارتقایی ۴۰۰ طلبه از سراسر کشور در دوره ارتقائی پایه دو تا ده در مدارس دارالعلم و باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان (ره) خبر داد و اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از طلاب مجرد شرکت کننده در این طرح در مدرسه و مابقی که متأهل هستند در خارج از مدرسه اسکان داده شده‌ بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اعتمادی کاشانی با بیان اینکه در این طرح از اساتید نخبه استفاده شده است، تصریح کرد: استقبال طلاب نخبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور از این دوره با وجود گرمای بالای ۵۰ درجه کاشان، نشان از موفقیت طرح در کشور دارد.

وی، با بیان اینکه کلیه شرکت کنندگان در این دوره یک الی دو پایه تحصیلی را گذراندند تصریح کرد: عزیزان شرکت کننده در این دوره در سال تحصیلی جدید یک پایه تحصیلی از دیگر طلاب جلوتر می باشند.

مسئول مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان بر لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت طلاب نخبه مدارس علمیه آیت الله اعتمادی تاکید کرد و یادآور شد: مراکز فرهنگی کشور خصوصا مراکز فرهنگی و علمی کاشان از ظرفیت طلاب نخبه در امور فرهنگی و دینی بیش از پیش استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی کاشانی با تاکید بر تربیت مبلغین زباندان، گفت: طلاب خودشان را برای پاسخگویی به نیازهای جهانی آماده کنند.

وی از افزایش ظرفیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی خبر داد و افزود: چشم انداز خوبی را در افزایش جذب طلبه و تربیت مبلغ در بخش خواهران و برادران در مدارس علمیه آیت الله اعتمادی در دستور کار داریم.

مسئول مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان در پایان حجاب را از ضروریات دین اسلام دانست و تصریح کرد: برای مقابله با فرهنگ بدحجابی در جامعه، مبلغین بیشتری برای تبیین مسائل دینی و فرهنگ سازی در مورد حجاب تربیت شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha