پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لنگه

حوزه / حجت الاسلام اسماعیل نیا امام حسین(ع) را متعلق به همه بشریت دانست و اظهار کرد: ماه محرم ماه حزن و اندوه و شور آمیخته با شعور حسینی است. از این رو مجالس حسینی بهترین زمان برای بهره گیری از سیره ی حضرت و خوشبختی دنیا و آخرت برای همگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، در خطبه های نماز جمعه بندرلنگه، با تسلیت فرا رسیدن محرم الحرام، امام حسین(ع) را متعلق به همه بشریت دانست و اظهار کرد: ماه محرم ماه حزن و اندوه و شور آمیخته با شعور حسینی است. از این رو مجالس حسینی بهترین زمان برای بهره گیری از سیره ی حضرت و خوشبختی دنیا و آخرت برای همگان است.

امام جمعه بندر لنگه، ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است را گرامی داشت و گفت: مقام معظم رهبری در اهمیت نماز جمعه فرمودند: «نماز جمعه یک فریضه صدرصد استثنایی است، ما هیچ چیزی شبیه نماز جمعه نداریم حتی استثنایی تر از حج است.»

حجت الاسلام اسماعیل نیا ادامه داد: از مسئولین و مردم شریف شهرها و روستاها دعوت می کنم با حضور پرشور خود برای تحقق نماز جمعه تراز انقلاب اسلامی خادمان خود را در نمازجمعه شهرستان یاری کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سلوک مردمی، ارتباط با جوانان و جدی گرفتن جهاد تبیین را از لوازم موفقیت امامان جمعه برشمردند.

امام جمعه بندرلنگه هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشت و اظهار کرد: امید است با تأسی از فرهنگ اباعبدالله الحسین علیه السلام این دو واجب فراموش شده را احیاء کنیم.

وی در پایان خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار بندرلنگه بیان کرد: انتظار مردم از شما برنامه ریزی، تدبیر، اخلاق، صداقت و کار جهادی برای کم کردن مشکلات شهر است؛ امید است با درس آموزی از یکسال گذشته از هرگونه حاشیه بپرهیزید و برای خدمت به مردم کمر همت ببندید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha