جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: اگر نیروی انتظامی اقتدار لازم را نداشته باشد، در مسیر تحقق نظم عمومی در جامعه نمی‌تواند موفق عمل کند و لذا نظم عمومی با اقتدار دارای رابطه‌ای دو سویه و مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امشب، در دیدار با سردار اشتری فرمانده فراجا، با تقدیر از خدمات مجموعه فراجا، اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی با وجود آنکه با وسعت فراوانی از فعالیت‌ها روبرو است اما پیگیری‌ها و عملکرد آن قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از دغدغه‌مندی و همراهی‌های سردار امیری در مجموعه استان همدان، گفت: در موضع گیری‌ها و فعالیت‌های ناجا آن اقتداری که باید را در این مجموعه مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه همدان افزود: اگر نیروی انتظامی اقتدار لازم را نداشته باشد، در مسیر تحقق نظم عمومی در جامعه نمی‌تواند موفق عمل کند و لذا نظم عمومی با اقتدار دارای رابطه‌ای دو سویه و مکمل یکدیگر هستند.

وی با تأکید بر اینکه در مسیر انجام کار حق و درست، نباید از هیاهوها ترسید، مطرح کرد: کار درست و حق نیازمند حمایت است.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به آمار موجود در رابطه با بِزِه‌ها در استان همدان، گفت: گزارشات موجود در حوزه آسیب‌ها و مشکلات گویای آن است که سمت و سوی حرکت به سوی کاهش این مشکلات در جامعه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در شرایط فعلی، آسیب‌ها و معضلات فرهنگی، بسیار وسیع است، عنوان کرد: برآیند زحمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی در سراسر کشور و استان همدان، در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی خود را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه نیروهای متولی ایجاد نظم در جامعه مورد تمجید امیرالمومنین(ع) بودند، اظهار داشت: اصحاب نزدیک حضرت امیر(ع)، در شرط الخمیس حضور داشتند و لذا باید بدانیم که این لباس، لباس مقدسی و فرصت امروز، فرصت مغتنمی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha