جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسین اشتری

حوزه / فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود، حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در این حوزه به انجام وظیفه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار حسین اشتری شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سفر خود به همدان، اظهار داشت: جمع بندی نظارت‌های ستادی که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته توسط همکارانم در همدان انجام شده، امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی از اقدامات و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان همدان تقدیر کرد و گفت: در حوزه پیشگیری و پیگیری جرائم و همچنین کشف موارد مختلف، استان همدان پیشرفته خوبی داشته است.

سردار اشتری با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه فراجا، مطرح کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود، حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در این حوزه به انجام وظیفه می‌پردازد.

وی با تأکید بر اینکه حرکت فراجا با اقتدار و هوشمندی در مسیر پیشرفت قرار دارد، خاطر نشان کرد: در کنار حمایت فراجا از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، لازم است تا مردم و دستگاه‌های مسئول نیز مجموعه نیروی انتظامی را کمک کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در برخورد با جرائم حوزه اجتماعی، کارهای خوبی انجام شده است، اظهار داشت: اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مفاسد اقتصادی، نظم بخشی به ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با مواد مخدر از دیگر اقدامات فراجا است که نشان از آن دارد که این مجموعه یک بُعدی نبوده و در همه ابعاد در حال انجام وظیفه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha