پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همه باید برای تحقق شعار سال پای کار بیاییم و برای تحقق این مهم باید حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی شب گذشته در بازدید از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک در پارک علم و فناوری قزوین بازدید و با مدیران این شرکت‌ها گفت‌وگو کرد و در جریان دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین همچنین از نمایشگاه محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد و در جریان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه در جلسه‌ای جداگانه که با حضور دکتر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان نشست.

امام‌جمعه قزوین در این جلسه اظهار کرد: توفیقی شد ما خدمت جوانان پرشور و اندیشمند در عرصه فناوری، تکنولوژی، علم و دانش که افسران پای کار مطالبات رهبر معظم انقلاب هستند، برسیم و این مهم برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به نامگذاری سال به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: همه باید برای تحقق شعار سال پای کار بیاییم و برای تحقق این مهم باید حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و دیدن توانمندی‌های فرزندان این سرزمین بسیار شوق آور است و لازم است که همه مردم از این پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها آگاهی و اطلاع پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: وقتی این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را می‌بینیم، افسوس می‌خوریم که چرا ۳۰ یا ۴۰ سال قبل این کار را با این انسجام و سرعت شروع نکردیم که امروز به نتایج و پیشرفت‌های بیشتری رسیده باشیم.

وی بر رفع سریع موانع موجود در مسیر رشد و تعالی شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید و بیان کرد: باید به‌گونه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمت‌رسانی شود که آنها تمام فکر و تمرکزشان بر روی پیشرفت حداکثری باشد و مانعی بر سر راه آنها ایجاد نشود که شتاب پیشرفت آنها را کاهش دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با تقدیر از اقدامات رئیس پارک علم و فناوری قزوین، گفت: الحمدلله آقای دکتر احمدی و همکاران ایشان زحمات و تلاش‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و حضور و تلاش‌های ایشان همه را امیدوار کرده است و برای مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران پارک علم و فناوری آرزوی توفیقات روزافزون می‌کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha