دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای باسابقه و پیشرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با تدبیر تاریخی و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با هدف سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری مناسبت‌های ملی و مذهبی و در جهت پاسداشت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل شد.

با نگاهی به بیش از ۴ دهه کوشش مجاهدانه این نهاد تحت هدایت و رهنمودهای‌ امامین انقلاب، می‌توان به نقش شگرف و تاثیرگذار آن در زنده نگه داشتن ایام‌الله و آیین‌های ملی و مذهبی و ایجاد زمینه مشارکت عمومی شهروندان در این امر مهم پی برد.

دفاع و پاسداری از کیان انقلاب و جمهوری اسلامی و بالاخص اندیشه مترقی ولایت فقیه و حرکت در مسیر نورانی آن، از جمله اصلی‌ترین رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و از این منظر، این نهاد انقلابی وظیفه خطیر و محوری در موضوع جهاد تبیین برعهده دارد که تاکنون به لطف الهی در ایفای آن موفق و کامیاب بوده است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به تمامی اعضا و کارکنان مومن، متعهد و خدوم آن تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان مزید توفیقات آنان را در راه خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز کشورمان تحت زعامت مقام ولایت منیع ولایت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، آرزومند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha