جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز مدیریت تهران

حوزه / معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه تهران از آغاز فعالیت رسمی پژوهش سرای حوزه علمیه امام رضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام امیر عباس اکبری، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: ایجاد مراکزی به عنوان پژوهش سرای استانی طلاب، در اسفند ماه سال گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی، معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور با فعال شدن دو مرکز پژوهشی در حوزه های علمیه تهران آغاز شد.

وی افزود: براساس پیش بینی های صورت گرفته با توجه به نیاز به زیرساخت های مناسب برای ایجاد پژوهش سرای طلاب مانند امکانات و دسترسی آسان، ایجاد چهار مرکز در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون دو پژوهش سرای استانی در مدارس علمیه امام رضا(ع) و امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز کرده اند.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه تهران با اشاره به آغاز فعالیت رسمی پژوهش سرای حوزه علمیه امام رضا(ع) در صبح امروز، گفت: در جلسه امروز علاوه بر گزارشی از فعالیتهای این مرکز در طول ۵ ماه گذشته، احکام مدیر، مسئولین گروه ها و اعضای هیئت علمی پژوهش سرا اعطا شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: براساس این احکام حجت الاسلام احمد قاری به عنوان مدیر پژوهش سرای مدرسه علمیه امام رضا(ع) معرفی و فعالیت این مرکز به صورت رسمی آغاز شد. در این مرکز پژوهشی، چهار گروه علمی فعالیت خود را آغاز کردند؛ فعال سازی دیگری پژوهش سرای طلاب نیز در دستور کار قرار گرفته است که به زودی شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha