جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام حسین علیه السلام

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به ویژگی های مهم نهضت تاریخی امام حسین (ع)، امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین هدف این قیام بزرگ تاریخی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر امروز به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با سرپرست و معاونین صدا و سیمای مرکز بوشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در محل صدا و سیمای بوشهر برگزار شد اعضای به بیان نقطه نظرات خود در خصوص اهمیت و تبیین ابعاد فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

خضر فقیه رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این دیدار با اشاره به ویژگی های مهم نهضت تاریخی امام حسین (ع)، امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین علت و هدف این قیام بزرگ تاریخی عنوان و نقش صدا و سیما را در جهت معرفی این ابعاد مهم و کمتر عنوان شده تاریخ قیام کربلا مهم و حیاتی یاد کرد.

مطالبه گری برای رفع مسائل و مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم در سطح جامعه، مقابله با تجمل گرایی، آشنایی نسل جوان با سیره اهل بیت(علیهم السلام) از جمله مطالبات مهم شرکت کنندگان جلسه در این جلسه از صدا و سیمای مرکز بوشهر بود.

مهدی حیدری سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر هم در این جلسه پرداختن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین وظایف صدا و سیما دانست که می بایست به همه جوانب آن به صورت تخصصی و علمی پرداخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha