شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد که در شبانه روز گذشته، ۵ هزار و ۴۵۵ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده و ۴۷ نفر از بیماران نیز، جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد که در شبانه روز گذشته، ۵ هزار و ۴۵۵ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده و ۴۷ نفر از بیماران نیز، جان خود را از دست داده اند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۶۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۵۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۱۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۶۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۴۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۴۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۹۵ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۴۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۹۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند."

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • راستی آزمایی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    جناب آقای رئیسی برای ادعاهای فوت و ابتلاء برنامه راستی آزمایی بگذارید.
    • بررسی موردی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 0
      بیمارستانها به صورت موردی انتخاب و بررسی کنید البته با استفاده از اطبای مورد اعتماد دیگر و با ادعاهای وزارت و آمارشان تطبیق دهید
  • مدیریت IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    مدیریت چیزی که آثار و تبعاتش متوجه کل کشور و حرکت اجتماعی و ... است، نباید در اختیار یک وزارتخانه باشد بویژه با توجه به گرایش غیرعادی نسبت به تبعیت از سازمان تابع ارتش تروریست آمریکا
  • سوابق IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    با توجه به این چند سالی که مدیریت کرونا در دست کسانی بوده که نه روی خوش به طبهای قدیم نشان دادند، و نه به تحقیقات مفید اطبای نوین وقعی گذاشتند، چرا بایستی همچنان فرمان بدست باشند؟
  • اگر... IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    وزارت اگر راست میگفت به مطالبات پرستاری و تایید و تاکید شده رهبری معظم عملی می کرد
  • فاصله IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    فاصله فوتیهای دیروز امروز خیلی است! چرا؟
  • بازرسی رسیدگیهای بیمارستانی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    سطح رسیدگی به بیماران بخصوص موسومان به کرونایی در بیمارستانها بررسی دقیق و جدی و مستمر بشود، عدم رسیدگی یا ضعف مفرط در رسیدگی باعث نشود، فوتیهای ناشی از آن به نام فوتی عادی و علاج ناپذیر کرونا ثبت و آماری گردد.
  • در دسترس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    مصرف نمک خداداد قبل و بعد از غذا و حین احساس مشکل گلو به شکل مضمضه ای
  • تامل IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    سعی کنیم خودمان را در معرض ترساندن رسانه هایی که مدام بر طبل کرونا و واکسن و ... می کوبند قرار ندهیم. به محض احساس عوارض به بیمارستان مراجعه نکنیم، دمنوشهای معمول، اکثر عوارض را برطرف می کنند. آشها و سوپها.