دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، گفت: حضور گسترده مردم در آیین‌های مذهبی مانند عزاداری‌های محرم نشان دهنده علاقه، عشق و ایمان آنان به اسلام و پایبندی به هویت دینی و ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان، گفت: حضور گسترده مردم در آیین‌های مذهبی مانند عزاداری‌های ایام محرم و مراسم شیرخوارگان حسینی، نشان دهنده علاقه، عشق و ایمان آنان به اسلام و پایبندی به هویت دینی و ملی شان است.

وی در ادامه با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، بیان کرد: دشمن به دنبال آن است تا با استفاده از تهاجم رسانه‌ای افکار و رفتار جامعه ایران اسلامی را مدیریت کند تا مردم از هویت دینی خود فاصله بگیرند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر این که از مهمترین جلوه‌های مقاومت در برابر استکبار جهاد تبیین است، اظهار کرد: جهاد تبیین در شرایط حاضر مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن در صدد است تا نشان دهد که مردم از دین فاصله گرفته‌اند و ناکارآمدی نظام اسلامی را ترویج می‌کند و برخی نیز در این جریان آگاهانه یا از روی ناآگاهی مردم را نا امید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران با همه توان در کنار رهبر معظم انقلاب ایستاده و از این نظام پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به سیل هفته گذشته در استان بوشهر، ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی و مردمی و همه گروه‌های دست اندرکار در خدمت‌رسانی به مردم، تأکید کرد: در این جریان خسارت‌هایی به مردم وارد شده است که باید سریع و کارشناسی اقدام شود تا مردم متضرر نشوند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه از خسارت‌های وقایع طبیعی مانند سیل، عنوان کرد: استحکام سازی شهری در این زمینه ضروری است چرا که پیشگیری با حداقل امکانات امکانپذیر است، این در حالی است که اگر حادثه رخ داد جبران آن نیازمند پنج برابر اعتبار بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه استثنائی نماز جمعه به عنوان یک عبادت اجتماعی ممتاز، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با ائمه جمعه مطالب راهبردی بیان کردند که به عنوان یک منشور اخلاقی و رفتاری مورد توجه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha