جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان

حوزه / معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ارسال لوح سپاس از نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ارسال لوح سپاس از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در اولویت قرار دادن رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان تقدیر کرد و این لوح توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اهدا شد.

این لوح تقدیر توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به نمایندگی از دکتر قاضی زاده هاشمی به امام جمعه زاهدان اعطا شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران، اظهار داشت: اقدامات صورت‌ گرفته در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مایه خوشبختی است و کار باید با همین قوت ادامه پیدا کند.

امام جمعه زاهدان افزود: لازم است جامعه آماری بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مختلف مشخص شود تا در این صورت خلاها شناسایی و با برنامه ریزی، در یک بازه زمانی مشخص اقدامات عملیاتی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را جنبه نمادین کار دانست و گفت: یک جنبه فعالیت‌های ما کار فکری و فرهنگی و جنبه دیگر حفظ و صیانت از خانواده شهدا و ایثارگران در برابر هجمه دشمنان است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال می‌توان گروه‌های همگن را در رده‌های سنی مختلف از میان جامعه مخاطب مشخص و سپس به صورت هفتگی یا ماهانه جلساتی را جهت بصیرت افزایی، رفع شبهات و ایجاد رابطه عاطفی برگزار کرد و سپس کار را به شهرستان‌ها توسعه دهیم.

در ابتدای این دیدار ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت و عنوان کرد: اشتغال، مسکن و درمان از جمله مهمترین مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha