شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار فلاح زاده

حوزه / جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی به غیر از قدرت الهی به چیزی نمی‌اندیشید و خود را به منبع قدرت و منبع عزت الهی وصل کرده بود و لذا خداوند هم به او هم قدرت و شجاعت داده بود و هم عزت، که نمود آن را در مراسم تشییع جنازه ایشان مشاهده کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار محمد رضا فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین و در سالن اجتماعات مسجدالنبی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی رژیم منفور صهیونیستی را به اوج ذلت رساند تا آن جا که مجبور شدند دیوار بتونی به دور خود بکشند.

سردار فلاح زاده افزود: شهید سلیمانی به غیر از قدرت الهی به چیزی نمی‌اندیشید و خود را به منبع قدرت و منبع عزت الهی وصل کرده بود و لذا خداوند هم به او هم قدرت و شجاعت داده بود و هم عزت، که نمود آن را در مراسم تشییع جنازه ایشان مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی اعتقاد داشت اگر کسی برای خدا کار کند، عزیز می‌شود چون منبع عزت مومنین خداوند است و اوست که به انسان آبرو و عزت می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، تابع محض ولایت بود و ولایت فقیه را در قلبش جای داده بود، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب از بلوک غرب تا شرق برای نابودی انقلاب اسلامی، صدام را با انواع تجهیزات روز دنیا حمایت کردند تا به ایران حمله کند و اگر رهبری امام(ره) و جهاد مجاهدانی مانند شهید سلیمانی‌ها نبود، او تا خراسان نیز پیشروی می‌کرد.

سردار فلاح زاده عنوان کرد: شعار رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات و رسیدن تا بیروت بود، اما با اراده رهبری انقلاب، سیدحسن نصرالله و حاج قاسم بود که این رژیم منفور به اوج ذلت و درماندگی رسید و آنها را به عقب راندند و حتی مجبور شدند دیوار بتونی به دور خود بکشند تا رزمندگان نتوانند بیشتر از این پیشروی کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: ما وارث مظلومان تاریخ و شهدای کربلا و همچنین حاج قاسم هستیم و تا پیروزی کامل اسلام بر کفر جهانی، به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

وی به نقش ارزشمند شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: تمامی شهدای اسلام به ویژه شهدای مدافع حرم، نقش والا و ارزشمندی در دفاع از اسلام و ماندگاری ارزش‌های اسلامی در برابر متجاوزان ایفا کرده‌اند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: شهیدان خودشان مسیر را انتخاب کرده‌اند و به دور از یک لحظه شک، پای در مسیر اسلام گذاشتند و در این راه کوچکترین لغزشی نداشتند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان قزوین تجلیل شد.

شهید سلیمانی به غیر از قدرت الهی به چیزی نمی‌اندیشید

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha