پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نجاری

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: بیانیه یکی از سران فتنه به خوبی فتنه انگیزی این افراد را اثبات می‌کند و اگر کوردلانی تا امروز به این باور نرسیده بودند، زمان آن است که با تمام وجود فتنه گر بودن آنها را تأیید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) عصر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان(ع)، ضمن محکوم کردن اهانت یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: این جفاست اگر شخصیتی که تمام دستاوردها و دلاورمردی‌های مدافعان حرم را زیر سوال برده، میرحسین بنامیم و لذا بهتر است این فرد را میرِ فتنه بخوانیم.

وی با اشاره به بیانیه اخیری که توسط این فرد منتشر شده است، گفت: این بیانیه به خوبی فتنه انگیزی و فتنه گری سران فتنه را اثبات می‌کند و اگر کوردلانی تا امروز به این باور نرسیده بودند، زمان آن است که با تمام وجود فتنه گر بودن این افراد را تایید کنند و اگر تا کنون سکوت کرده بودند، امروز باید خود را از صف آنها جدا کنند.

حجت الاسلام نجاری با اشاره به توهین فتنه گران به مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) در عاشورای ۸۸، یادآور شد: از فردی که حمله کنندگان به خیمه امام حسین(ع) و آتش زنندگان پرچم حضرت را مردان خداجو بخواند، عجیب نیست که امروز نیز نسبت به شهدای مدافع حرم و علی الخصوص حبیب حرم، شروع به ناسزاگویی کند.

وی با تأکید بر اینکه میرِ فتنه با این بیانیه به خوبی باطن پلید خود را آشکار کرد، گفت: دشمن به دنبال تقسیم جمهوری اسلامی ایران به چند قسمت با هویت و قومیت‌های مختلف، با هدف تضعیف قدرت کشور و در نهایت نابودی ایران اسلامی است و سال‌ها است از راه‌های مختلف به دنبال تحقق این نقشه شوم خود می‌باشد، اما بزرگانی چون شهید سلیمانی و شهید همدانی همانند مانعی سخت اجازه تحقق این اهداف را ندادند و داغی بر دل آنها گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: به جهت همین شکست‌های متعدد، دشمنان از این بزرگان کینه‌ای عمیق به دل دارند و به جهت آنکه در میدان توانایی رو در رویی با آنها را نداشته و ندارند، اینگونه عقده‌های خود را تخلیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این بیانیه، از سوی یک شخص صادر نشده و اتاق فکری در داخل و خارج کشور حامی آن می‌باشد، خاطر نشان کرد: هدف دشمن ضربه زدن به ولایت، وحدت جامعه اسلامی و جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام نجاری با اشاره به اینکه دشمن هر لحظه به دنبال دمیدن بر روح معارضان داخلی و زمینه سازی برای فتنه‌ای دیگر است، مطرح کرد: امروز حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است از ضرورت‌هاست و لازم است سربازان ولایت با آگاهی بخشی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه عدم موفقیت در مسیر تحقق جهاد تبیین، تعویض جای شهید و جلاد خواهد بود، گفت: تحقق جهاد تبیین به خصوص برای سربازان و افسران جنگ نرم بسیار ضروری است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha