جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فق

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه آران و بیدگل، بر لزوم توجه جدی مسئولان بر تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: خبرنگاران لازم است بر صحت و سقم خبر دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام اصغر شریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: تک تک اسرا در شام، خبرنگارانی بودند که واقعه کربلا را به عنوان یک امانت الهی برای ما به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام شریفی، افزود: اگر در زمان اولیاء دین، خبرنگاران و راویان احادیث نبودند، از فرمایشات بزرگان دین، پیامبراکرم (ص) و امامان معصوم (ع) امروز هیچ چیزی را نداشتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل، برلزوم توجه جدی مسئولان بر تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: خبرنگاران لازم است بر صحت و سقم خبر دقت بیشتری داشته باشند.

وی، با بیان اینکه خبرنگار تا در صحت و کذب خبری، اطلاع کامل پیدا نکردند نباید آن را نزد افکار عمومی منتشر کند، تصریح کرد: گاهی یک خبر غیر واقعی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به فضای عمومی جامعه از نظر مالی و جانی وارد نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل، بر لزوم حفظ آبروی انسان‌ها در اطلاع رسانی اخبار تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگاران در مخابره خبر، اخباری صحیحی را منتشر کنند که از فیض آن هم جامعه لذت ببرد و هم خودشان در آینده از فیض ثواب آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام شریفی، با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) بدعت‌های ساختگی منافقان و دشمنان دین را نابود کرد، خاطر نشان کرد: سید الشهدا(ع) قیام کردند تا دین جدشان حضرت محمد (ص) را زنده نگه دارند و البته در این راه بسیار موفق عمل کردند.

وی افزود: امام حسین(ع) به شهادت رسیدند و با خون خود درخت اسلام را بارور کردند، اما نقش حضرت زینب کبری (س) نیز در انتشار پیام عاشورا غیر قابل انکار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل اظهار داشت: اگر امروز مکتب اهل بیت(ع) و شهادت توانسته رشد و توسعه پیدا کند، تنها به مدد روشنگری امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha