شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ق

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه رسانه‌ها ابزاری برای قدرت‌های بزرگ جهان است، گفت: امروز کشوری قدرتمند است که از رسانه‌ی بسیار قوی و اثرگذار برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسین دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، به رسالت خبرنگاران از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب خبرنگاران باید اخباری منتشر کنند که به جامعه عطر بوی خوش فرهنگ دینی را تزریق کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها ابزاری برای قدرت‌های بزرگ جهان است، گفت: امروز کشوری قدرتمند است که از رسانه‌ی بسیار قوی و اثرگذار برخوردار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: همانطور که نقش رسانه‌ها در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار ساز بود، در فتنه ۷۸ و دیگر مقاطع هم اگر به درستی وارد عمل می‌شدند، شاهد اتفاقات ناگوار نبودیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که امروز تاثیرگذاری رسانه‌ها از موشک و بمب اتم بیشتر است، یادآور شد: ارزش کار رسانه‌ها در مقطع فعلی، نسبت به کاری که نیروهای انقلابی، بسیج، سپاه و ارتش می‌کنند، کمتر نیست.

سرهنگ حسین دوست، به نقش رسانه‌ها در جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی، طلاق و ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه‌ای پویا و زنده است که با مشکلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی روبرو نباشد.

وی بر لزوم عمق بخشی در اخبار تاکید کرد و گفت: از خبرنگاران انتظار داریم گفتمان «ایران، جوان بمان» را در اذهان عمومی جامعه، خصوصا در بین نسل جوان بیش از پیش گسترش نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، از راه اندازی محله اسلامی با هم اندیشی نخبگان و پیشکسوتان در آران و بیدگل خبرداد و گفت: با راه اندازی محله اسلامی، از طریق گفت‌وگو چهره به چهره در محلات، بسیاری از مشکلات جامعه و جوانان در زمینه‌های مختلف برطرف می‌شود.

تقدیر از فعالیت‌های خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان

در شروع این نشست نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان دغدغه‌های خود، برضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی، تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و تعامل بیشتر مسئولان با خبرنگاران در جهت رفع مشکلات جامعه تاکید کردند.

سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان و گرامی‌داشت روز خبرنگار، اظهار داشت: حفظ دستاوردهای نظام اسلامی ایران مهمترین رسالت خبرنگاران است.

وی با گلایه از بی‌تفاوتی بعضی از مسئولان نسبت به رسالت خطیر خبرنگاران، یادآور شد: باعث تاسف است که اداره ارشاد به عنوان متولی فرهنگ و هنر با گذشت ۴ روز از روز خبرنگار، تاکنون هیچ اقدامی برای تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عمل نیاورده است.

خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان به سخنان روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر مطالبه گری خبرنگاران اشاره کرد و با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان بازوی مسئولان با هم اندیشی نخبگان و اساتید حوزه‌های علمیه به صورت تخصصی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باید تلاش کنند، مطرح کرد: گاهی انتشار یک خبر درست و صحیح موجب رفع مشکل یک جامعه می‌شود.

وی به رسالت سنگین خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و افزود: وقتی دشمن در جنگ سخت نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند، در جنگ رسانه‌ای تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام و ولایت به کار گرفته است، بنابراین امروز زمان آن است که خبرنگاران در برابر دشمنان کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنند.

در پایان این نشست نیز که با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران وبیدگل، از اصحاب رسانه و خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد.

انتهای پیام. /

امروز کشوری قدرتمند است که از رسانه قوی و اثرگذار برخوردار باشد

امروز کشوری قدرتمند است که از رسانه قوی و اثرگذار برخوردار باشد

امروز کشوری قدرتمند است که از رسانه قوی و اثرگذار برخوردار باشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha