جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: راز منزوی و سقوط عده‌ای که انقلابی بودند به خاطر نشستن با اهل باطل و جلسات توهین به مقدسات بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهر، ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار داشت: کسانی که به خاطر حمایت از امام راحل به دست رژیم منحوس پهلوی به زندان افتادند و در اردوگاه‌های عراق سال‌های متمادی اسیر بودند و همچنین افرادی که به دست داعش اسیر بودند، آزاده تلقی می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به خاطراتی از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی آزاده سرافراز، گفت: در حالی که مرحوم ابوترابی می‌توانست به مأموران سازمان ملل بگوید شکنجه می‌شوم ولی به خاطر نگفتن این مطلب، شکنجه‌گر عراقی را مرید خودش کرد.

وی بر ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت آزادگان در منطقه کاشان تأکید کرد و افزود: در مراسم گرامی داشت آزادگان، از آنها بخواهیم با بیان خاطرات دوران اسارت، ایمان جوانان و دیگر اقشار جامعه را تقویت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ سه روزه، یادآور شد: در این جنگ، جهاد اسلامی با شلیک ۴ هزار موشک به سمت ۵۸ شهرک فلسطین اشغالی، گنبد آهنین جدید اسرائیل را درهم کوبید.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه انسان هر چقدر هم در اوج باشد، باید مواظب خطر نفاق و ابلیس باشد، تصریح کرد: ممکن است شخصی زمانی رئیس مجلس، نماینده و نخست وزیر مورد تایید امام(ره) بوده باشد، ولی ملاک حال فعلی افراد است.

وی با بیان اینکه در جلسات مواظب باشیم مبادا در مقابل توهین به مقدسات سکوت کنیم، خاطر نشان کرد: اگر دیدیم در جلسه‌ای به مقدسات، آیات قرآن، حضرت امام(ره) و حاج قاسم توهین می‌شود تا زمانی که حرفشان را عوض نکردند، سریع آن جلسه را ترک کنیم.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: راز منزوی و سقوط عده‌ای که انقلابی بودند به خاطر نشستن با اهل باطل و جلسات توهین به مقدسات بوده است.

وی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، خاطر نشان کرد: از خبرنگاران کاشان به خاطر انتشار اخبار صحیح، درست و روشنگری در جامعه قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خبرنگاران را واسطه بین مردم و مسئولان در جهت حل مشکلات جامعه دانست و گفت: نقش خبرنگاران کاشان در موضوع جلوگیری از فروش دام به قیمت بسیار پایین به خاطر گرانی یونجه و جو بسیار اثر گذار و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تصریح کرد: گرچه چندین راهکار برای جلوگیری از فروش دام‌های زنده به مسئولان شهرستان ارائه شده، ولی از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم فکری برای تولید دام داشته باشند که مبادا در آینده دامداران با مشکل روبرو شوند.

وی امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) را بزرگترین خبرنگاران جهان اسلام دانست و گفت: اگر امروز مکتب اهل بیت(ع) توانسته رشد و توسعه پیدا کند، تنها به مدد روشنگری امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بوده است.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha