چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
ی

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه شعارهای مدعیان دروغین حقوق بشری برای استثمار کشورهای ضعیف‌تر است، گفت: رفتار تجاوزگرانه و توسعه‌طلبانه رژیم کودک کش صهیونیستی، نتیجه سازش و عدم ایستادگی کشورهایی است که فکر می‌کنند می‌توان با رویکردهای سازش‌کارانه و کنار گذاشتن اصل مقاومت، موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس را حل و فصل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: حضور گسترده مردم خصوصا جوانان و نوجوانان در عزاداری حسینی امسال، در خنثی نمودن تبلیغات مسموم دشمن بسیار اثر گذار بود.

امام جمعه بادرود، افزود: علیرغم تلاش دشمنان برای جدا کردن جوانان از معنویت، دین و مکتب اهل بیت(ع)، حضور آنها در مجالس حسینی در ایام تاسوعا و عاشورای امسال تمام زحمات آنها را از به هدر داد، چرا که در مکتب امام حسین(ع) درس دینداری، ولایت مداری، بصیرت و آگاهی به وضوح دیده می‌شود.

وی به جنایات وحشیانه هفته گذشته رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه اشاره کرد و گفت: متاسفانه این اولین بار نیست که این جنایات، قتل و آدم کشی از رژیم صهیونیستی سر می‌زند و آخرین بار هم نخواهد بود اما آنچه که امروز در دنیا شرم آور است، سکوت مجامع بین المللی و همراهی و همکاری کشورهای مدعی غربی به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی است.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه شعارهای مدعیان دروغین حقوق بشری برای استثمار کشورهای ضعیف‌تر است، گفت: رفتار تجاوزگرانه و توسعه‌طلبانه رژیم کودک کش صهیونیستی، نتیجه سازش و عدم ایستادگی کشورهایی است که فکر می‌کنند می‌توان با رویکردهای سازش کارانه و کنار گذاشتن اصل مقاومت، موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس را حل و فصل کرد و لذا ما شاهد هستیم که حکام صهیونیست، سیاست‌های زور مدارانه خود را تشدید می‌کنند و حقوق شهروندان فلسطینی و اعراب را نادیده می‌گیرند.

وی با بیان اینکه همزمانی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر در ایام تاسوعا و عاشورا این حقیقت را یادآوری می‌کند که داستان مبارزه حق و باطل، ظالم و مظلوم محدود به یک دوره تاریخی و یک زمان و مکان نیست، خاطر نشان کرد: تکرار جنایات رژیم صهیونیستی تلنگری است برای امت اسلامی که در برابر این غده سرطانی سکوت نکنند و فریاد مظلومیت عزیزان فلسطینی و مردم بی‌دفاع غزه را به دنیا مخابره کنند.

امام جمعه بادرود ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین از همه مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی درخواست کرد در برابر این غده سرطانی کوتاه نیایند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران مشارکت مردمی را در مسائل سیاسی مانند انتخابات، مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌های ملی و استکبارستیزی به اوج خود رسانید و در موضوعات اجتماعی مانند کمک‌رسانی‌ها و فعالیت‌های نیکوکاری که از پیش ‌از انقلاب آغاز شده بود، افزایش چشم‌گیر داشت.

حجت الاسلام قاسمی همچنین با اشاره به سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز و مقاوم به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: این دلاور مردان با صراحت و شجاعت با ایستادگی در برابر زورگویان و گردنکشان، از مظلومان و مستضعفان دفاع کردند.

وی در پایان تصریح کرد: جوانمردی، مروت انقلابی، صداقت، صراحت و اقتدار آزادگان و رزمندگان در کنار مظلومان جهان مایه‌ سربلندی است.

انتهای پیام ./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha