سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز مشکل مهمی که جوانان کردستان را آزار می‌دهد، بیکاری و نبود شغل برای تحصیل کردگان است، بنابراین  انتظار داریم که دولت نگاه ویژه‌ای به این خطه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه شهر سنندج همواره به دنبال رفع مشکلات مردم و دارای چهره‌ای کاملا مردمی است و همین امر باعث محبوبیت این نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جامعه شده است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: این حضور و مشارکت مردم است که زمینه اقتدار و صلابت هر حکومت و نظامی را فراهم می‌آورد، بنابراین باید توجه مسئولان و دولتمردان حل مشکلات ملت همانند مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال باشد.

ماموستا حسینی با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم، خاطر نشان کرد: مردم باید مراقب باشند تا فریب جنگ رسانه‌ای دشمن را نخورند، چرا که معاندان با تبلیغات مسموم خود به دنبال بدبین کردن ملت نسبت به این نظام هستند، بنابراین جای دارد قدردان حافظان امنیت و آسایش ملت ایران باشیم.

وی افزود: مردم اهل سنت کشور به ویژه کردستان، همواره در هر مراسمی که برگزار شده، حضوری حماسی داشته‌اند که نشان از علاقه و محبت آنان به اهل بیت(ع) و شهدای مدافع حرم دارد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کردستان را بیش از این آزار دهد، عنوان کرد: امروز مشکل مهمی که جوانان کردستان را آزار می‌دهد بیکاری و نبود شغل برای تحصیل کردگان است، بنابراین انتظار داریم که دولت نگاه ویژه‌ای به این خطه داشته باشد.

ماموستا حسینی تأکید کرد: انتظار مردم این است که در کنار امنیتی که در کشور وجود دارد، امنیت اقتصادی نیز وجود داشته باشد، البته در این میان از بازاریان انتظار داریم که انصاف را رعایت کنند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: کم فروشی، غش در معامله و احتکار از گناهان بزرگی است که امیدواریم هیچ یک از بازاریان ما در دام این فتنه‌های شیطانی گرفتار نشوند.

وی خاطر نشان کرد: از بین رفتن مشکلات کشور در گرو رونق تولید ملی به معنای واقعی است.

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: به تازگی برخی از افراد به جایگاه قرآن و شهدا اهانت‌هایی کرده‌اند که ملت ایران این بی‌حرمتی را به شدت محکوم می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha