شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خمیر

حوزه / امام جمعه بندر خمیر با بیان اینکه صنایع کوچک و خرد سبب پیشرفت در منطقه می‌شود، گفت: صنایع دستی در هرمزگان نیاز به بازار فروش دارد و مسئولان با تشریفات و تعارفات مناسبتی با این صنعت مهم برخورد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع فاطمة الزهرا (س) بندرخمیر برگزار شد، اظهار داشت: تقوا به معنای صیانت و نگهداری نفس از آلوده شدن به گناه است.

وی با بیان اینکه استمرار به گناه سبب آثار سوء در زندگی انسان می‌شود، افزود: استمرار گناه، مانع از طی کردن درجات معنوی و نفسانی انسان می‌شود و لذا انتظار تقرب به خدا وجود ندارد.

امام جمعه بندر خمیر عزاداری مردم ایران اسلامی و شهرستان خمیر در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: در تعظیم و تکریم واقعی کربلا که همان تعظیم شعائر الهی است، خداوند دوام اسلام و صراط مستقیم را نهادینه کرده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به ۲۱ مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک، افزود: استان هرمزگان همانند بسیاری از استان‌های دیگر از ظرفیت صنایع برخوردار است که بخش عمده این صنایع با بافت و فرهنگ بومی منطقه همسان نیست و خروجی برای شاغلین در کسب درآمدزایی ندارد.

امام جمعه شهرستان خمیر با اشاره به ۲۲ مرداد روز جهانی جوان، گفت: جوانان پای کار انقلاب ایستاده و دلبسته راه شهدا هستند و لذا از مسئولان انتظار می‌رود تا با هدف گذاری‌ها، مدیریت فضا را به گونه‌ای پیش ببرند که بتوان از ظرفیت فکری و توان روحی جوانان به نفع انقلاب بهره برد.

حجت الاسلام صالحی همچنین با بزرگداشت ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی، خاطر نشان کرد: تنها راه آزاد سازی فلسطین، مقاومت است و این تجربه نشان داده که تنها راه و عامل بازدارنده ضربه زننده به رژیم صهیونیستی، قدرت مبارزاتی گروه‌های مقاومت فلسطین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha