یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام صالحی / خمیر

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی اعلام کرد: از انتظارات مردم خصوصا جوانان، مدیریت بازار مسکن است که مسئولان هم در ساخت و هم در اجاره مسکن تدبیر لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) برگزار شد، گفت: رحمت خدا بر حضرت امام(ره) که درس خدا شناسی را به عالم داد و به فرموده مقام معظم رهبری، سرآمد تاریخ ایران اسلامی شد و هیچ قدرت و جریانی امکان حذف مکتب او را ندارد.

وی افزود: در دنیای امروز که ابزار انتقال پیام بسیار پیشرفته است و البته غرب و مکتب دنیا طلب ها آن را برای توجیه استعمار و ستمگری خود به کار گرفته اند، وظیفه ملت های مسلمان و خصوصاً جامعه مومن و با شهامت ایران در ترویج و نشر حقایق عالم سنگین است.

امام جمعه بندر خمیر ادامه داد: روزی که القائات دشمن اثر کند و ما را از هدف عالی خود که تمدن سازی اسلامی در سطح جهانی است دور کند قطعا به بزرگترین هدف خود رسیده است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: در دوره غیبت امام عصر (عج) بالاترین عمل انتظار فرج است و قطعا در قالب یک تعارف لسانی تعبیر نمی‌شود؛ انتظار فرج یعنی حضور موثر و فعالانه در همه عرصه ها برای اثرگذاری در جامعه.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های گسترده کشور، اظهار کرد: در این مسیر قطعاً مدیران با ایمان و پر امید نقش برجسته ای را بر عهده خواهند داشت. دولت سیزدهم تلاش کند شاخصه های امید آفرینی از جمله مدیریت اقتصاد که به طور مستقیم با معیشت مردم ارتباط دارد، را به خوبی عملیاتی کند.

حجت‌الاسلام صالحی اعلام کرد: از انتظارات مردم خصوصا جوانان، مدیریت بازار مسکن است که مسئولان هم در ساخت و هم در اجاره مسکن تدبیر لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha