جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خمیر

حوزه / امام جمعه شهرستان خمیر با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در تخریب چهره روحانیت، گفت: حضور در میدان عمل و جدا نبودن از مردم، مهمترین شاخصه روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه بندر خمیر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، واقعه عظیم و مجسم توحیدی است که در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است.

وی افزود: سوم خرداد تا ابد مستمسک عینی و گواه عملی اراده خداوند، برای پیروزی نظام اسلامی در برابر خواست مادی و استکباری دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه بندر خمیر گفت: ترویج امید به آینده و حرکت نظام اسلامی کلید واژه مهمی است که باید در مکاتب و محافل تربیتی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور، یادآور شد: روحانیت و طلاب همیشه با مردم بوده‌اند و در راه دفاع از اسلام و مکتب، هم به جهاد تبیین مشغول بودند و هم در میدان جهاد جان و مال خود را تقدیم کردند.

امام جمعه شهرستان خمیر با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در تخریب چهره روحانیت، عنوان کرد: حضور در میدان عمل و جدا نبودن از مردم، مهمترین شاخصه روحانیت است.

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی مولود حوزه‌های علمیه است و لذا دشمن در صدد نابودی اساس انقلاب می‌باشد، بنابراین باید هوشیار باشیم تا دشمن در این امر نا امید شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha