دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: امروز جمهوری اسلامی همان حرم امن اسلام است و ایستادگی و دفاع از آن وظیفه همه پرهیزکاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) شهر خمیر برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: در بیان امیر المومنین(ع)، ایمان یکی از پله‌های رسیدن به مقام ارزشمند تقوا است

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی همان حرم امن اسلام است و ایستادگی و دفاع از آن وظیفه همه پرهیزکاران است.

امام جمعه بندر خمیر بیان کرد: اگر قدر انقلاب اسلامی را ندانیم و احیانا گرفتار شبهات زمانه شویم، دچار خسارت خواهیم شد.

حجت‌الاسلام صالحی، عنوان کرد: برخی با پُررویی تمام، دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند و دائما می‌گویند اگر انقلاب نبود، وضعیت بهتر بود، حال آنکه به خوبی می‌دانند اگر انقلاب اسلامی نبود در خوش بینانه‌ترین حالت، کشور چیزی شبیه کره جنوبی و ژاپن بود که آمریکا در آن کشورها پایگاه دارد و رسما دختران این دو کشور از عیاشی‌ها و تجاوزات اعتراض می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: شهادت امام صادق(ص) را باید نه تنها به جامعه مسلمان و شیعی، بلکه به همه موحدان عالم تسلیت گفت، زیرا مجاهدت علمی و بصیرت افزای امام صادق(ع)، از ایشان یک شخصیت فرا مذهب ساخته است.

امام جمعه بندر خمیر گفت: وجود امام صادق(ع) بزرگترین چهره تقریبی است که توانستند نگرش تقریب را در اسلام با شبکه سازی علمی و پژوهشی تقویت کند و این مدل اثرگذاری در نوع خود در زندگی اهل بیت(ع) بی نظیر است.

حجت‌الاسلام صالحی ابراز کرد: مذاهب مختلف اسلامی خود را مدیون مکتب عالمانه امام صادق(ع) می‌دانند و به خوبی شأنیت عملکرد مثبت و بزرگ آن امام همام را وحدت و تألیف قلوب می‌شناسد.

وی تصریح کرد: در شهرستان خمیر که پرچمدار اخوت اسلامی است، باید در ایام شهادت امام صادق(ع) برنامه‌ریزی و چهره شهر را منطبق با این مناسبت تغییر دهد.

امام جمعه خمیر خاطرنشان کرد: قطعا بازگشت سوریه بعد از دوازده سال به اتحادیه عرب که با درخواست متفقانه همه کشورهای عضو این اتحادیه صورت گرفت، نشانی از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در منطقه می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha