دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه /امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: درک منظومه اندیشه‌ای ائمه اطهار(ع) یک راه قطعی برای رسیدن به سعادت است.   

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: در مکتب اسلام، معیار و شاخص تکریم و شخصیت شناسی اتکای به تقوا است و برای تقوا درجاتی وجود دارد تا آنجا که فرد متقی وارد در دایره اولیاء الله می‌شود.

وی با بیان اینکه راه رسیدن به درجه عالی تقوا جز از مسیر انس با اهل بیت(ع) و معارف ایشان نمی‌گذرد، افزود: اگر امثال سلمان فارسی و اباذرها به درجات عالیه بندگی رسیدند و وارد حریم اهل بیت(ع) شدند به خاطر همین انس و ترجیح خواسته امام معصوم (ع) بر هوای نفس بوده.

امام جمعه خمیر بیان کرد: درک منظومه اندیشه‌ای ائمه اطهار(ع) یک راه قطعی برای رسیدن به سعادت است.

وی اظهار کرد: امروز برنامه ریزی‌ها برای مقابله با معارف اهل بیت(ع) در اتاق‌های فکری یهودی انجام می‌شود و پشت همه این تهاجمات قرار دارند که با شعار آزادی اندیشه، توسعه صلح وارد می‌شود ولی در عمل تمام قد بر علیه آن همت می‌کند.

امام جمعه خمیر ادامه داد: دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی یکی از جلوه‌های پر معنای دفاع رهبری از واقعیت جامعه ایرانی است که زیر چتر محبت اهل بیت(ع) تمام تیرهای یهود به سنگ اصابت می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی تأکید کرد: روح حاکم بر این دیدار انس و علقه قلبی بود که بین امام خامنه‌ای و مردم این دو استان وجود داشت و این بزرگ‌ترین نشانه برای این است در همه مناطق تلفیق این اتحاد و الفت وجود دارد.

وی یادآور شد: مردم بندر خمیر چه شیعه و چه سنی با بصیرت فتنه‌های دشمن را تحلیل می‌کنند و هیچ قدرت استعماری نمی‌تواند این حقیقت بلند را از بین ببرد.

امام جمعه بندر خمیر خاطرنشان کرد: مردم ایران به خوبی متوجه نقشه دشمن برای سوریه سازی ایران، به‌هم زدن وحدت و امنیت ملی به بهانه‌های مذهبی و قومیتی و سیاسی است و قدمی در میدان بازی اسرائیل نخواهد گذاشت و پای صیانت از منافع ملی با احدی شوخی ندارد، حفظ آن را اوجب واجبات می‌داند و شهدای مسیحی، یازده هزار شهید سنی در کنار صدها هزار شهید شیعه کارنامه روشن این مردم ما را متجلی کرده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha