شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه/ حجت‌الاسلام صالحی گفت: اربعین امسال پایان یافت اما رسانه آن که دلها و زبان های معترف به عظمت این واقعه است تازه شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان بندر خمیر، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مسجد جامع فاطمه زهرا(س)، ضمن سفارش رعایت تقوای الهی،اظهار داشت: مومن در طی کردن تقوای الهی توقف ندارد و هر روز باید این بینش الهی را تقویت کند.

وی افزود: از طرفی دیگر مومن اگر دچار تقوای صنفی شود و در برخی از زوایای زندگی عمل به تقوا داشته و در بخش دیگر مراتب را رعایت نکند، هنوز به کمال بندگی دست نیافته است.

خطیب جمعه خمیر، با بیان اینکه اهل بیت علیهم السلام قله های کمال تقوا در رعایت تمام شعوب آن هستند، ادامه داد: فاصله گرفتن از این وجود معصومین علیهم السلام زمینه گرفتاری و ابتلائات در فتنه است .

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: در عصر حضرت امیر المومنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) جامعه اسیر جنگ رسانه ترکیبی دشمن شد و تا جای پیش رفت که ولی خدا را با عبارت ناشایست خطاب کرد و تنها راه نجات تمسک به اندیشه های الهی در سیره اهل بیت (ع) و قرآن است .

وی خاطرنشان کرد : قیام ۱۷ شهریور یکی از آن صفحه های روشن تاریخ در جنایت کاری رژیم شاهنشاهی است که طبق گزارشات در یک روز خون صدها انسان بی گناه را بر زمین ریخت که زمینه ساز تحقق مرحله نهایی قیام ملت ایران باید دانست.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر ادامه داد: آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی چهره های فراموش ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی هستند و بخش زیادی از قوام نهاد امامت جمعه در کشور را باید مرهون اندیشه نو همراه با صفا و صداقت ایشان معرفی کرد.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد : وقف یک فرهنگ غنی الهی است برای اینکه بتواند نیازهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی جامعه را مرتفع سازد و یک سرمایه گذاری است که برای ادامه حیات طیبه مؤمنانه واقف است.

وی تاکید کرد: احیاء وقف در انقلاب اسلامی را باید یکی از دستاوردهای مهم امام راحل که نشان از اندیشه بلند ایشان بود دانست.

خطیب جمعه خمیر خاطرنشان کرد: اربعین امسال تمام شد اما رسانه اربعین که همان دلهای و زبان های ترویج کننده فرهنگ آن است و معترف به این عظمت است تازه شروع شده است.

حجت‌الاسلام صالحی گفت : تمام رسانه های غربی سعی در بایکوت کردن واقعه بی نظیر اربعین را داشتند اما استقبال بیشتر از هر ساله محبین از هر نژاد و مذهب و آیینی نشان از به سنگ خوردن این تلاش مذبوحانه دارد.

وی افزود: دشمن وقتی در کشور جمهوری اسلامی از زن مسلمان شکست می‌خورد دست به تصویب قوانین ضد بشری ممنوعیت حجاب در مدارس میزند، مانند کشور ریاکار فرانسه که مدعی آزادی است تلاش می‌کند اسلام هراسی را با عبارت حجاب یک محدودیت برای زنان است را به زور بر جامعه خود تحمیل کند اما خود آنها به خوبی می‌دانند اسلام راه خود را برای نفوذ در باورها می‌داند و به زودی رسوایی دیگری برای آنها رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha