سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
زاهددوست

حوزه/ خطیب جمعه خورموج گفت: نباید اجازه داده شود هر کس به میل خود قیمت کالاها را زیاد و با این کار به مردم زیان برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت مظلومانه امام صادق علیه السلام، به موضوع گرانی پرداخت و اظهار داشت: گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد و نامطلوب می‌سازد، امانت‌داری را از بین می‌برد و مردم را از فشار و سختی به ستوه می‌آورد.

وی افزود: نباید اجازه داده شود هر کس به میل خود قیمت کالاها را زیاد و با این کار به مردم زیان برساند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: مایه بیزاری و نارضایتی این است که خوراکی احتکار شود و مردم در وضعیت کمبود ارزاق رها شوند. در حکومت اسلامی کارگزاران نظام باید نسبت به مهار گرانی و مبارزه به احتکار اقدام کنند و اجازه سوء استفاده افراد سودجو و فرصت طلب را ندهند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به ۱۷ اردیبهشت مصادف با پنجمین سالگرد خروج آمریکا از برجام گفت: خروج آمریکا از برجام تصمیم شخصی ترامپ نبود بلکه حاکمیت سیاسی ایالات متحده مخالف برجام بود بنابراین حتی اگر به جای ترامپ شخص دیگری هم در آن زمان رئیس جمهور آمریکا بود باز هم آمریکا خروج از برجام را کلید می‌زد.

وی بیان داشت: ایران اسلامی به پشتوانه رهبری مدبرش و با استقامت بی‌نظیر مردمش، «فشار حداکثری» آمریکا را با «مقاومت حداکثری» پاسخ داد، بنابراین خروج آمریکا از برجام نه اینکه نتوانست مانع پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران شود بلکه موقعیت نظامی - دفاعی و منطقه‌ای ایران نیز تقویت شد.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: امروز هم جمهوری اسلامی سیاست تکیه بر داخل و نگاه به شرق را تقویت خواهد کرد. این آمریکا است که باید پا جلو بگذارد و برای گره کوری که خودش در مذاکرات برجام زده و بن بستی که به وجود آورده راه خروجی دست و پا کند، البته ایران انقلابی هرگز آینده خود را به برجام گره نخواهد زد.

خطیب جمعه خورموج بیان کرد: ملت ایران با استفاده از تجربه‌ها و عبرت‌های درس‌آموز از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب به‌خوبی می‌داند که راه رسیدن به ایران قوی از مسیر تکیه به قدرت الهی و اقتدار مردمی و بازدارندگی فعال در حوزه دفاعی وامنیتی و علمی و اقتصادی می‌گذرد.لذا این راه پرافتخار را با اقتدار ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به دور جدید حملات صهیونیستها به فلسطین گفت: این حملات با پاسخ قاطع مقاومت همراه بوده است. رژیم جعلی صهیونیستی که در حال نبرد با یک گروه مقاومت فلسطینی است و هنوز نتوانسته در مقابل آن بازدارندگی ایجاد کند و حجم اصابت راکت ها به مناطق صهیونیست نشین بسیار بیشتر از دفعات قبل است.

حجت‌الاسلام زاهددوست بیان کرد: مهم این است که اگر حماس، حزب الله لبنان، مقاومت سوریه، حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن وارد نبرد همزمان موشکی و پهپادی با اسرائیل شوند، چه سرنوشتی در انتظار اشغالگران خواهد بود؟

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha