جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید همدانی

حوزه/ در پی توهین یکی از سران فتنه، به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، مسئولان و نهادهای مختلف در استان همدان، ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن، خواستار برخورد شدید با این افراد معلوم الحال شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در پی توهین یکی از سران فتنه، به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، مسئولان و نهادهای مختلف در استان همدان، ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن، خواستار برخورد شدید با این افراد معلوم الحال شدند.

بیانیه مشترک مسئولین استان همدان:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ سوره مبارکه صف آیه ۸
کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.
نگارش جملاتی توهین‌آمیز از سوی یکی از سران فتنه و معلوم الحال که سال هاست خود را ملعبه دست بدخواهان نظام کرده به راستی قلب میلیون‌ها انسان مومن و آزاده را به درد آورده است، صدور چنین بیانیه‌ای، بیانگر تداوم کینه جریان برانداز و معاند در فتنه ۱۳۸۸ نسبت به هوشیاری و دلیری شهید همدانی در مدیریت بحران فتنه ۸۸ است

سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، موسس سپاه استان همدان که ۲ نشان فتح از فرمانده کل قوا دریافت کرده بود، از خرداد ۸۸ نبض اعتراضات خیابانی را در دست گرفت و با تلاشی جهادگونه این بحران را مدیریت کرد و تمام تلاش خود به کار بست تا صف مردم را از آشوب‌گران جدا کند و در نهایت با روشنگری‌های این شهید عزیز، مردم در نهم دی به میدان آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

ساختار جملات و ادبیات به کار رفته در این بیانیه بار دیگر فتنه انگیزی‌های وی را در سال ۸۸ تداعی می‌کند که مانند بیانیه‌های پیشین موسوی، این بار غیر از اهانت به عاشورا و حمایت از آشوب‌طلبان، به حمایت از داعش و حفاظت غیرمستقیم از منافع رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

طرح ادعاهایی مانند جانشینی موروثی، اکنون آنقدر مضحک است که حتی دیگر سلطنت طلب‌ها و منافقین هم دریافته‌اند که نمی‌توانند با چنین القائاتی ذهن جامعه ایرانی را نسبت به واقعیت منحرف سازند.

به نظر می‌رسد انزوا، پریشان‌حالی و درماندگی موسوی، حیات سیاسی او و هوادارانش را چنان به بن‌بست کشانده که با این حجم از اهانت به مقدسات سعی در بازگرداندن جایگاه از دست‌رفته خود و هوادارانش را دارد.

این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حد و مرز برای موسوی، آزمون بسیار بزرگی را پیش پای برخی چهره‌های سیاسی قرار می‌دهد و عدم مرزبندی صریح و مشخص با چنین اقدامی، خط بطلانی بر صداقت گفتار آنها خواهد بود.

اکنون که قریب به ۱۳ سال از روزهای پرالتهابی که سردمداران فتنه باعث و بانی آن بودند می‌گذرد و در شرایطی که نظام طیبه جمهوری اسلامی با صرف نظر از مجازات قانونی سران فتنه رویکردی رافت‌آمیز داشته و در طول سال‌های اخیر نیز از محدودیت‌ آنها کاسته، اما به نظر می‌رسد که معاندان سعی دارند با برجسته‌سازی موضوعات مرتبط با سردمداران فتنه، شرایط سیاسی و اجتماعی را دچار تنش کرده و منافع خود را از این طریق تامین کنند و لذا در خوش‌بینانه‌ترین حالت به نظر می‌رسد که سردمداران فتنه، همانند سال ۸۸، این بار نیز ملعبه دست جریان‌های سلطنت‌طلب و منافقین شده‌ و در این صحنه‌گردانی، اسیر گردابی از جهل و عناد شده‌اند که هر روز بیشتر در آن فرو خواهند رفت.

اینجانبان با محکوم کردن سخنان سخیف و بی‌ادبانه موسوی به مقام رفیع شهدای مدافع حرم به ویژه حبیب دل‌ها سردار حاج حسین همدانی، از مسئولین نظام تقاضا داریم با هتاکی این عنصر فتنه‌گر برخورد قانونی صورت پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان
نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری
استاندار همدان
حوزه علمیه
مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی
رییس کل دادگستری استان همدان
فرمانده سپاه انصارالحسین ع همدان
فرماندهی ارشد اجا در استان همدان
فرماندهی انتظامی استان همدان

بیانیه بسیج رسانه استان همدان:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا احزاب ۲۳

عاشورای حسینی یادآور حماسه خونین کربلا، ارباً اربا شدن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و همچنین به اسارت رفتن آل الله در راه بارور ساختن درخت تنومند تشیع علوی و زدودن ناپاکی‌هایی است که منحرفین به اسم دین به مردم عرضه می‌داشتند.

البته عاشورا برای ملت ایران اسلامی یادآور فتنه‌های پیاپی عاشورای سال ۸۸ نیز می‌باشد که اصحاب فتنه هلهله کنان، تکیه‌ها و حسینیه‌های عزای حسینی را به آتش کشیدند و با بهانه‌های واهی کشور را به مدت ۸ ماه به ناآرامی و اغتشاش کشیدند.

ملت ایران در طول تاریخ خود شاهد ایستادگی و حضور دلاور مردان فراوانی در راه دفاع از کیان و حریم آل الله بوده است و بی گمان در این میان مدافعان حرم و شهدای این قافله عظیم که در سال‌های گذشته جانانه در برابر وحشیان و یزیدیان دست آموز غرب در دوران جدید ایستادند، جایگاه ویژه‌ای دارند.

چه خوش سعادتی است که یکی از حسینیان دیار هگمتانه و پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی پیش قراول و سپه سالار این قافله بود و جوانان بسیار دیگری که از این دیار پهلوان پرور در این دوران سخت و شام بلا اجاره نداند حریم آل الله و عقیله بنی هاشم و سایر مقدسات در عراق مورد تعدی قرار گیرد.

سرلشکر شهید حاج حسین همدانی یکی از اسطوره‌های بی‌نظیر نبردهای نامنظم در حوزه سخت و جنگ‌های نرم ترکیبی با حضور جانانه خود نقش حبیب سپاه اسلام را در دوران جدید به خوبی ایفا کرد تا اینکه موی سفیدش به رنگ سرخ شهادت بدل شد.

لحظه لحظه تاریخ انقلاب اسلامی و زندگی این مجاهد عظیم الشان دفتر رنگارنگ از غیرت و ایستادگی و جوانمردی در راه عقیده و آرمان است.

قطعا حضور گسترده مردمی در تشییع جنازه این اسطوره بی‌نظیر و بی‌همتا در سپهر تاریخ ایران اسلامی بخش کوچکی از عشق و ارادت مردم دیار هگمتانه و سراسر ایران به این پهلوان و قهرمانی است که نام اسطوره‌های ایرانی و یاران باوفایش، سیدالشهدا را در دوران حیرت انسان از نبود معصوم زنده کرد.

بسیج رسانه استان همدان با ماندگار و بی‌نظیر دانستن یاد و نام و رفتار و آرمان‌های شهید همدانی بخصوص ویژگی‌های برجسته ایشان در حوزه رسانه، فرهنگ و فتنه نرم ۸۸، از همه دلسوزان و دردمندان انقلاب اسلامی تقاضا دارد تا بار دیگر به بهانه برخی رویدادهای اخیر شکست خوردگان و فراموش شدگان تاریخ، برای تبیین جایگاه بی‌بدیل این شهید عزیز همت گماشته و پای در میدان اقدامات جدی فرهنگی و رسانه‌ای برای معرفی این قافله سالار مدافعان حرم و یاران باوفایش قرار دهند.

بیانیه مجمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

سلام خدا بر حبیب سپاه سلام، بر سردار رشیدی که مانند سرور و مقتدای خویش حسین بن علی(ع) حتی بعد از شهادتش هنوز هم مورد طعنه و نیش کفتار صفتان منافق قرار گرفت و این خود دلیل روشن بر مظلومیت شهدای ماست که شهادت آرزوی آنها بود نه مرگ با ذلت و خود فروشی به صهیونیست و استکبار برای دو روز دنیا پست و ننگ آمیز خویش.

آری ای شهید والامقام که هم اسمت حسین بود و هم رسمت حسینی و تا آخر با حسین ماندی و نهایت به لقاء الله رسیدی، ای همدانی عزیز که سیمای موجه تو همچون گفتار و کردارت در طول انقلاب گواه اثبات حقانیت راه توست، به خون پاکت که فتنه گران را به زبونی و ذلت خواهیم کشید و تا زنده‌ایم اجازه نخواهیم داد آنان به خیانت خود در حق امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا، خدعه، نیرنگ و یاوه سرایی کنند.

ما همچون شما فرمانده ثابت قدم در راه ولایت شر دشمنان و بدخواهان را سر ملت نجیب و مظلوم کم خواهیم نمود.

شرارت‌های امروز با اتحاد منافقین داخلی و کفار خارجی در هم پیمانی با هم، در ابعاد وسیع با تحریف و مظلوم نمایی و تعویض جایگاه شهید و جلاد به ستیز اسلام ناب و انقلاب آمده است که قطعا شر و توطئه ایشان را به خودشان بر می‌گردانیم.

ای فرمانده مدافع حرم و یار شهید بین الملل سردار تاریخ ساز، حاج قاسم سلیمانی، بسیجیان مکتب راستین شما راهتان را با قدرت و صلابت تحت اوامر ولی خویش امام خامنه‌ای «سلمه الله» ادامه خواهند داد و از لجن پراکنی‌های عامل فتنه و مامور نفوذی آمریکا و انگلیس و صهیونیسم یعنی جناب آقای (چیز) هراسی نخواهند داشت.

بیانیه خانه مطبوعات استان همدان

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
صف آیه ۸

عاشورا همواره تجلی جلوه‌ای از نور خدا و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان خداست.

عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل‌الله(ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است.

عاشورا در همه اعصار بیانگر ضعف و زبونی یزیدیان در برابر صلابت و اقتدار حسینیان و زینبیون عالم است.

حسینیان همان مدافعان حق و حقیقت هستند که در هر نقطه‌ای از جهان برای دفاع از مظلومین قد برافراشته و با نثار جان گران‌بهای خود نمی‌گذارند یزیدیان و یاوران باطل جولان دهند و اینک در عاشورایی دیگر، تاریخ تکرار شده و صدای یزیدیان زمان از حلقوم یکی از سران فتنه درآمده و با اهانت به ساحت قدسی شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین همدانی در پی نمایش خود و احیای جسد پوسیده‌ فتنه ۱۳۸۸ هجری شمسی هستند.

اینان رهروان همان‌ یزیدیان عاشورای سال ۶۰ هجری قمری‌اند که هلهله‌ کنان اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان پاک رسول‌الله(ص) را در جنایتی هولناک به فجیع‌ترین وضع ممکن به شهادت رساندند.

این ایادی صهیونیسم جهانی همان‌ها هستند که در عاشورای سال ۱۳۸۸ هجری شمسی مساجد و خیمه‌های عزای سرور و سالار شهیدان را به آتش کشیده و به شادمانی پرداختند و اگر نبود رشادت‌ها و جانبازی‌های سردارانی همچون حاج حسین همدانی، کشور را سال‌ها غرق در آشوب و آتش می‌کردند.

تاریخ تکرار می‌شود، اما آیا آنان که مصداق آیه «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَعْقِلُونَ» هستند، عبرت خواهند گرفت!؟

خانه مطبوعات استان همدان ضمن محکومیت سخنان سخیف موسوی معلوم‌الحال، به مقام شامخ شهدای مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران خصوصاً سردار سرافراز اسلام سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، برخورد قاطع دستگاه قضا با او و عناصر خودفروخته‌ و دست‌نشانده صهیونیسم جهانی را خواستار است.

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمّا اَضاءَتْ ما حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمات لاَّ یُبْصِرُون صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ

مقام معظم رهبری:
این رزمنده‌ قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید.

بی شک یاد شهدا در دل‌های مردم ایران زنده است و اگر این فرزندان عزیز امام خمینی(ره) نبودند اینک ما در آسایش و آرامش به سر نمی‌بردیم.

توهین بی‌شرمانه یکی از سران فتنه، قلوب آحاد مردم را غمگین ساخته و مایه خوشحالی عوامل استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران شده است.

این جسارت‌ها و رنجش خاطر دشمنان انقلاب، نشان دهنده اهمیت و عمق تلاش‌های سربازان مقام معظم رهبری در راه محافظت از کیان جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را ناتوان و مایه عصبانیت آن‌ها شده‌اند.

بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان، ضمن تقدیم خالصانه‌ترین سلام‌ها و ارادت‌ها به روح پرفتوح امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شهدای هشت‌سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، چنین حرکت‌های مذبوحانه و کینه‌توزانه‌ای را شدیدا محکوم می‌کند و هشدار می‌دهد که صبر انقلابی مردم مومن و ولایتمدار ایران و رأفت اسلامی نظامی اسلامی همیشه و تحت هر شرایطی پایدار نخواهد ماند و هرلحظه ممکن است مصونیت هتاکان حرمت خون شهداء و قهرمانان ملی این مرز و بوم از آنان برداشته شود.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha