جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محکومیت حوزه علمیه خواهران در پی اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی

حوزه علمیه خواهران استان همدان در بیانیه ای اهانت به شهید سردار حاج حسین همدانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه خواهران استان همدان در محکومیت اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
عزت و پایداری ایران اسلامی مرهون رشادت های رادمرانی است که آسایش و پیشرفت این کشور را به ارمغان آوردند، سردار سرافراز شهید حاج حسین همدانی و مدافعان حرم مردانی بودند که هستی خود را فدای این مرز و بوم و ملت کردند .

باز هم یکی از سران فتنه و از زخم خوردگان راد مردان این کشور، سخن پراکنی کرده و با اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی، مسلمات مقبول آحاد جامعه را وارونه جلوه داده است. گویی تاکنون مراوده ای با این ملت نداشته و با اعتقادات و خط قرمزهای آنان بیگانه است.

او به مدافعان حرم و بزرگ مردی توهین می کند که قشرهای مختلف مردم با آه جگر سوز و اشک روان چونان اقیانوسی او را بدرقه کردند.

ای کاش برای لحظاتی جنایات جبهة النصره، جیش الحر و داعش را تداعی می کرد تا به خود اجازه ندهد مخاطبانش را بی خبر از عالم فرض کند .

قطعاً این اقدام عجولانه در پی موضع ملت ایران در مقابل رژیم صهیونیستی در دهه محرم است و آن چنان سخیف و بی پایه بوده که هر خواننده عاقلی را متعجب می سازد .

اساتید، طلاب و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان همدان ضمن محکومیت این سخنان سخیف و بی اساس، اعلام می دارند به کوری چشم بدخواهان و منافقان داخلی و خارجی، بیش از پیش در جهت تشکیل حکومت جهانی اسلام تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لیلا نوری IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    امثال شهید همدانی و شهید سلیمانی و کلا مدافعان حرم خار چشم این بی چیز ها هستند اینا به محبوبیت مدافعان حرم حسودی می‌کنند پس از حسودی بمیرن