شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار آتانی

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی، از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کردند و لذا باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار داشت: قزوینی‌ها بیش از هفت دوره به طور یگانی از سال ۹۳ در جبهه مقاومت در قالب فرماندهان و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده‌اند.

وی افزود: رزمندگان دلاور و شجاعی همچون سرداران عبدالله عراقی، هاشم آذربایجانی از قزوین فرماندهی عملیات را بر عهده داشته‌اند و تجربه‌های گران‌بهای دوران دفاع مقدس خود را در کنار جوانان، در مناطق عملیاتی به منصه ظهور رساندند و مشتاقانه در ماموریت‌های جبهه مقاومت حضور داشتند.

سردار رفیعی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان داوطلبانه به تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) برای شمال غرب کشور مراجعه کرده بودند که ۲۴۰۰ نفر به این منطقه اعزام شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه باید بر روی قزوینی‌ها برای دفاع از حرم و شکستن هیمنه دشمن حساب ویژه‌ای باز کرد، گفت: گذشته پرافتخار نیروهای قزوین در دوران دفاع مقدس با تجربیات گران‌بهای یگان‌های متفاوت از لشکر شهیدان حاج احمد کاظمی، مهدی زین الدین، مهدی باکری و سردار علی فضلی عجین شده است.

وی یادآور شد: قزوینی‌ها برای دفاع از حیثیت دنیای اسلام و انقلاب اسلامی با عالمان دینی، رزمندگان و مردم، همیشه درصحنه آماده هستند و در مدت بیش از یک سالی که امانتدار سپاه استان قزوین هستم، حضور ملت استان در صحنه‌های متفاوت به ویژه در ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا را شاهد بوده‌ایم و در رزمایش‌های کمک مومنانه و گروه‌های جهادی در نقاط مختلف نقش آفرین بوده‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حرکت بسیار ارزشمندی انجام دادند و بیرون از مزرهای وطن خویش، در راه اعتلای اسلام و ائمه اطهار(ع) قدم برداشتند.

سردار رفیعی عنوان کرد: دلبستگی شهدای حرم به ائمه اطهار(ع) وصف شدنی نیست و کار بزرگ آن‌ها در حافظه تاریخ عدالت ‌خواهی مردم ایران ثبت شده و به یادگار می‌ماند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی، از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کردند و لذا باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

کار بزرگ شهدای مدافع حرم در حافظه تاریخ عدالت ‌خواهی مردم ایران ثبت شده است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha