پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جعفری مهر

حوزه/ مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشر قرآن و آموزه‌های قرآن، روخوانی و روان خوانی، تجوید و حفظ قرآن برای خانواده‌های طلاب و فرزندان آنها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در مرکز مدیریت خدمات حوزه علمیه این استان با حضور رئیس دارالقرآن کریم کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مراکز مدیریت حوزه علمیه، امور مبلغین کهگیلویه و بویراحمد، هیئت اندیشه ورز بانوان استان و مدیر مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام، با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که فرمودند: "بهترین شما کسی است که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران بیاموزد"، اظهار داشت: برگزاری جشنواره قرآن و عترت(ع) از جمله برنامه‌های دیرپایی است که در عرصه ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با کلام وحی، همواره مورد اهتمام متصدیان امر بوده است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشنواره قرآنی، یادآور شد: نشر قرآن و آموزه‌های قرآن، روخوانی و روان خوانی، تجوید و حفظ قرآن برای خانواده‌های طلاب و فرزندان آنها ضروری است.

حجت الاسلام جعفری مهر خواستار همکاری مراکز حوزوی و نهادهای متولی در برگزاری این جشنواره شد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی بر عهده اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و پشتیبانی آن بر عهده مرکز خدمات حوزه علمیه می‌باشد.

همچنین در پایان این نشست نمایندگان حوزوی حاضر در جلسه هر کدام به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظارت خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha