پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اشتری

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هر مقدار که جامعه به سمت فرهنگ غنی شهدا ، ایثارگران و ارزش های اسلامی برود به همان اندازه از آسیب ها در امان و مصون خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین اشتری، در پنجمین یادواره ۱۴۰ شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در صحن امامزاده جعفر در شهرستان پیشوا با حضور مسئولان و جمعی از کارکنان انتظامی و خانواده های شهدا برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این خطه دیار ۱۵ خرداد است، جایی که شهدای گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت و مبارزه با ستمگران را آغاز کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: شهدای بزرگوار برای همیشه تاریخ، سرافراز و سربلند هستند و مردمان این خطه به آنها افتخار می کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزان و دست اندرکاران برگزاری این یادواره افزود: همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت چرا که هر زمان که به یاد این عزیزان باشیم حظ و بهره می بریم آنها به قرب الهی و در جوار ائمه بزرگوار رسیدند و در آنجا منزل دارند. ما همواره به آنها نیاز داشته و هر مقداری که جامعه به سمت فرهنگ غنی شهدا ، ایثارگران و ارزش های اسلامی برود به همان اندازه از آسیب ها در امان و مصون خواهد ماند.

وی خاطر نشان کرد: مسیر شهدا مسیر الهی بوده و هر زمان که آن را انتخاب کنید در همه ابعاد زندگی موفق و پیروز خواهید بود خانواده معزز و معظم شهدا با ایثار و صبورانه در راه شهدای عزیز شکیبایی داشتند و خداوند متعال را شاکر بودند ما به دعای خیر این عزیزان نیاز داریم.

سردار اشتری یادآور شد: قبل از این جلسه توفیق دیدار با چند تن از خانواده گرانقدر شهدا را داشتیم پدر یکی از شهدا می فرمود اگر فرزندان دیگری داشتم و نیاز بود تا در جبهه و یا هر جایی دیگر در راه دفاع از ارزش های اسلامی حضور داشته باشند با جان و دل تقدیم می کردم اینها همگی درس هایی است که باید بیاموزیم .

وی تأکید کرد: الحمدلله خانواده های شهدا راه این عزیزان را ادامه می دهند و الگو برای جامعه ما هستند امروز مقام معظم رهبری "مدظله‌العالی" حضرت امام خامنه ای عزیز بیشترین اهتمام و احترام را برای شهدا و خانواده های آنها قائل هستند.

فرمانده فراجا خاطر نشان کرد: این ۱۴۰ شهید عزیز و گرانقدر ۱۵ خرداد، شهدای مدافع حرم و نظم و امنیت ، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی و ... تا ابد نامشان زنده است و کسی نمی تواند نور این عزیزان را خاموش کند. همه ما قدردان شهدای عزیز بوده و امنیت، آسایش، آرامش و عزت امروز ما در دنیا به واسطه خون این شهدای گرانقدر است و قدردانی از آنها با طی کردن راه آنها و اعتماد بر خداوند تبارک و تعالی، اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اخلاص، ولایت مداری و تبعیت محض از ولی فقیه باعث برجسته شدن شهدایی مانند سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" شد ما هم در این مکان پیمان می بندیم که در همه ابعاد زندگی و عرصه های مختلف راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha