سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
قف

حوزه / فرماندار ویژه کاشان از راه اندازی قرارگاه کاهش طلاق با مددکاری اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان محمد شریف زارعی، فرماندار ویژه کاشان سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع طلاق که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، امام جمعه شاهین شهر و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور امام جمعه شاهین شهر اظهار داشت: کلیه دستگاههای اجرایی برای کاهش آمار طلاق باید پای کار بیایند.

فرماندار ویژه کاشان از راه اندازی قرارگاه کاهش طلاق با مددکاری اسلامی در کاشان خبرداد و گفت: این قرار گاه به منظور کاهش آمار طلاق به ریاست فرمانداری و با حضور کلیه دستگاههای اجرایی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری کاشان به عنوان هماهنگ کننده دستگاههای اجرایی و مدیریت حوزه علمیه کاشان به عنوان متولی مشاوره اسلامی و گروه حامین به عنوان پیگیری کننده، مجری طرح قرارگاه کاهش طلاق با مددکاری اسلامی خواهند بود، یادآورشد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح شاهد کاهش آمار طلاق در کاشان باشیم.

شریف زارعی،به موافقت دادگستری کاشان در انتقال پرونده های طلاق به قرارگاه کاهش طلاق با مددکاری اسلامی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی کاشان نیز به عنوان دستگاه اجرایی می تواند کمک کننده طرح باشد.

فرماندار کاشان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تصویب این طرح در شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای امر به معروف و منکر شاهد توفیقات زیادی در کاهش آمار طلاق این شهرستان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha