جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: همانطور که پیامبر عظیم الشان(ص) تمام همت خود را برای تحکیم رکن خانواده بکار گرفت، شیطان هم تلاشش را برای از هم پاشیدن این رکن به کار گرفت، لذا هیچ موقع برای از هم پاشیدن کانون گرم خانواده نباید فریب شیطان را بخوریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ درجلسه بررسی آسیب های اجتماعی با موضوع طلاق که با حضور امام جمعه شاهین شهر و جمعی از مسئولان، در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جلسه، اظهار داشت: هر چقدر که پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) عزم کردند برای ترویج بندگی و عبودیت خدا، شیطان هم برای از بین بردنش تصمیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هیچ وقت امام معصوم مغلوب جبهه شیطان نبوده است، تصریح کرد: اگر به صورت واقعی دست به دامن اهل بیت (ع) بشویم شیطان نخواهد توانست ما را گول بزند.

وی، خانواده از یکی از ارکان مهم دانست و عنوان کرد: همانطور که پیامبر عظیم الشان(ص) تمام همت خود را برای تحکیم رکن خانواده بکار گرفت، شیطان هم تلاشش را برای از هم پاشیدن این رکن به کار گرفت، لذا هیچ موقع برای از هم پاشیدن کانون گرم خانواده نباید گول شیطان را بخوریم.

امام جمعه کاشان، موفقیت بزرگان و علمای شاهین شهر در کاهش آمار طلاق را موجب رغبت مسئولان و حوزویان کاشان در الگوبرداری از این طرح دانست و ابراز داشت: امیدواریم با الگوبرداری از این طرح با کمک مسئولان و حوزویان کاشان به صورت بسیجی‌وار قدمهای مؤثری تری در کاهش آمار طلاق برداشته شود.

وی در پایان روحانیون و حوزه علمیه کاشان را کمک کار اداره بهزیستی در کاهش آمار طلاق دانست و از تشکیل قرارگاه کاهش طلاق با مددکاری اسلامی در این شهرستان حمایت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha