جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ششم مرداد یادآور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت ؛ یکی از خاطره‌ انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و روز رهایی غیور مردانی است که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی در برابر فشارهای جسمی و روحی ایستادگی کردند ودر دفاع از عزت انقلاب اسلامی از شکنجه های آنان هراسی به خود راه ندادند و مایه شگفت و تعجب دشمنان بعثی و مأموران صلیب سرخ گردیدند.

آزادگان با هوشمندی، درایت، صبوری و تأسی به اسرای کربلا حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و حضرت امام سجاد(ع) روزهای سخت اسارت را در اوج مظلومیت به فرصتی برای حماسه آفرینی و درس آموزی به آزادی خواهان جهان تبدیل نمودند و نماد سرافرازی، پایمردی و عزت و شرف این ملت شدند و در حقیقت فریاد مظلومیت و اقتدار ملت‌ ما را با صبر و ایستادگی خود به گوش جهانیان رساندند.

این مردان و زنان غیور که در میدان جنگ دلیرانه از کیان خود دفاع کردند و در هنگام اسارت نیز صبورانه مقاومت ورزیدند ؛ پس از بازگشت به کشور ، با حضور در عرصه‏ های مختلف از ارزش‏ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع می‏کنند تا الگو و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت باشند.

در این روز، شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزاد مردان به بار نشست و سال های نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهی تحقق یافت.

یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده و عالم مجاهد بزرگوار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی ( رضوان الله تعالی علیه) که اردوگاه های اسارت را به مدرسه‌ی بزرگی از تقوا و آگاهی و استقامت تبدیل کرده بود همواره در چشم ملت ایران گرامی و پایدار است.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده خدمت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، همه آزادگان سرافراز و آزادگان عزیز استان لرستان، خانواده غیور محترم و بزرگوارشان از خداوند متعال سلامتی و بهروزی آنان را درخواست می نمایم.

«سید احمد رضا شاهرخی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha