جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد گفت: خاطرات ارزشمند آزادگان سرافراز کشور در قالب کتاب، فیلم و تئاتر در تاریخ و برای قشر جوان و نوجوان و برای آیندگان ثبت، ضبط و ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد ظهر امروز در ویژه برنامه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی که با حضور جمعی از آزادگان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در شرکت فولاد آلیاژی برگزار شد، اظهار داشت: سخن گفتن از رشادت‌های آزادگان کار هر کس نیست و بیان آن برای شخص نسل سومی کار سختی است.

وی گفت: این بزرگان مایه افتخار ملت بزرگ ایران هستند و خاطرات ارزشمند آزادگان سرافراز کشور باید در قالب کتاب، فیلم و تئاتر در تاریخ و برای قشر جوان و نوجوان و برای آیندگان ثبت، ضبط و ارائه شود.

استاندار یزد، به اظهارات اعضای صلیب سرخ جهانی در خصوص روحیه آزادگی، سرزندگی و آزادمنشی اسرای ایرانی در زندان‌های عراق اشاره کرد و ادامه داد: به اذعان گروه‌های صلیب سرخ و به استناد بازدیدهای آنها بیشتر افراد زندانی سایر کشورها و دربند برخلاف اسرای ایرانی دچار افسردگی و سرخوردگی بودند، و قطعا روحیه آزادگی و سرزندگی اسرای ایرانی در دوران اسارت ریشه در اعتقادات و معنویات آنها دارد.

فاطمی، در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اسرا و آزادگان کشور در سایه معنویت، تحمل مرارت‌ها، رنج‌ها و شکنجه های طاقت فرسا به الماس های ارزشمند انقلاب اسلامی تبدیل شدند.

وی، با اشاره به سنت نصرت الهی به پیروزی حق بر باطل اظهار داشت: اسرای سرافراز کشورمان با توکل بر خدا و تحمل غیر انسانی‌ترین شکنجه‌ها امروز حائز رتبه‌های برتر علمی بوده و در جایگاه های مهم و تأثیرگذار قرار دارند اما شکنجه‌گران در کجا و در چه شرایطی هستند؟

استاندار یزد، با اشاره به اعمال تحریم های سخت اقتصادی دشمنان علیه ایران، اظهار امیدواری کرد: ملت بزرگ ایران با توکل بر خدا، توسل به اهل بیت (ع) و با مقاومت از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد و بر قله‌های عزت، افتخار، علم و فناوری، فرهنگ و تمدن خواهد ایستاد.

 استاندار یزد: خاطرات آزادگان در قالب کتاب و فیلم ثبت و ضبط شود

 استاندار یزد: خاطرات آزادگان در قالب کتاب و فیلم ثبت و ضبط شود

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha