دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان بر اجرای برنامه‌های تحولی در دوران پساکرونا تأکید کرد و گفت: باید خودمان را برای یک حرکت تحولی خیلی خوب و جبران کاستی‌های دوران کرونایی آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در دیدار مدیران مدارس علمیه خواهران که به صورت حضوری در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و به صورت مجازی از طریق سامانه‌ LMS برگزار شد، بر اجرای برنامه‌های تحولی در دوران پساکرونا تاکید کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه شرایط موجود در دوره کرونا موانعی را در مسیر حرکت‌های تحولی ایجاد کرد، گفت: با بهبود شرایط و محدودیت‌های کرونایی، در فصل جدید و با بازگشایی مدارس، باید خودمان را برای یک حرکت تحولی خیلی خوب و جبران کاستی‌ها آماده کنیم.

وی با اشاره به تحولات ایجاد شده در بخش خواهران افزود: در ساختار جدید، امتیازات خوبی به بخش خواهران داده شده تا به صورت مستقل کار خود را در زمینه های آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و بصیرتی و هماهنگ با برنامه‌های برادران دنبال کنند؛ این اقدام یک حرکت ممتاز و خیلی خوب خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل خوب میان مدارس، در پایان ابراز امیدواری کرد که این تعامل به صورت مضاعف ادامه پیدا کند و انتظار این است که مدیران پیشگام در مدارس خواهران نیز به سایر مدارس در عرصه مدیریت کمک کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منتظر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    پسا کرونا کجا بود؟ هنوز در مسیر خیزها و جهش های جدید کرونا هستیم. لطفا در حوزه عادی انگاری نکنید و کرونا را جدی بگیرید. آیا در سال های اخیر شاهد نبودید چقدر عالم ارزشمند به خاطر همین ویروس منحوس رحلت کردند؟!
    • ؟ IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      آن علمای ارزشمند چگونه مرحوم شدند؟ با واکسن یا بدون آن؟ این چیزهایی که واکسن و پروتکل نامیده می شود، شده بلای جان خاص و عام، و عجیب آن که مسئولان سیاسی با استناد به تخصص بهداشتی ها، چشمشان را بر واضحات میدانی می بندند! الآن وضعیت ما در مقایسه با کشورهای بدون واکسن یا کم واکسن چگونه است؟ کدام فوتی بیشتری دارد؟ بررسی اینها تخصص می خواهد؟